wil ik condoleren met dit verlies en sterkte wensen de komende tijd.
Wim.

(er liggen vele mooie herinneringen vast, deze dag was er voor mij een)
Coen had het er liever niet over, dus denk dat we die mening het best blijven respecterenJurgen schreef:Kben er stil van, is erg als je zo jong al moet gaan. Het is mischien ongepast, maar aan wat is hij juist overleden. Ik las in de andere topic dat hij in plaats van bloemen liever een donatie had voor het aidsfonds. Was hij positief dan, als het mijn zaken niet zijn ofzo, ok dan. Mijn excuses dan al. Mijn deelneming. Ik zal deze avond een kaarsje laten branden.
ah ok wist ik niet. Sorry daarvoor dan.ulyss schreef:Coen had het er liever niet over, dus denk dat we die mening het best blijven respecterenJurgen schreef:Kben er stil van, is erg als je zo jong al moet gaan. Het is mischien ongepast, maar aan wat is hij juist overleden. Ik las in de andere topic dat hij in plaats van bloemen liever een donatie had voor het aidsfonds. Was hij positief dan, als het mijn zaken niet zijn ofzo, ok dan. Mijn excuses dan al. Mijn deelneming. Ik zal deze avond een kaarsje laten branden.
De Mergelstede tocht gaat in overleg met de nabestaanden van Coentje gewoon door.Sleefje schreef:Puik idee, ik doe hier ook aan mee.Ulyss schreef:Aan mijn Mini komt in ieder geval een zwart lintje.
Ik wil me nu niet moeien, maar is het niet beter om een aparte rit te organiseren voor de nagedachtenis. Aangezien de mergelstede rit een limiet heeft van 50 deelnemers kunnen er mensen uit de boot vallen.Blont-007 schreef:De Mergelstede tocht gaat in overleg met de nabestaanden van Coentje gewoon door.Sleefje schreef:Puik idee, ik doe hier ook aan mee.Ulyss schreef:Aan mijn Mini komt in ieder geval een zwart lintje.
Deze rit word opgedragen aan Coentje/MINIJCW
Er word voor een rood en zwart lint gezorgd.
Onze sponsors