Proberen mag altijd maar als je geen semi-slicks hebt gaat het erg moeilijk wordenjbcola schreef:Ik ga je (proberen) te volgen Berthil op de Ring

Heb er zin in!!!speedy schreef:Fabian en ik gaan ook mee
Ik kan ook mee!!! Overnachting is toch niet nodig, zondagmorgen vroeg is het nog niet zo druk.peter schreef:Hey Wim,Wimvs schreef:Peter, als we aansluiten kan ik jou denk beter tegemoet rijden over de N207 en dan N11, A12, A2 nemen?
zijn er nog meer mensen die willen aansluiten en of die route gaan rijden,
of andere suggesties misschien?
Op advies van Hans ga ik misschien wel zaterdag eind van de middag naar Duitsland en pak dan een pensionnetje ofzo bij de Ring. Morgen weet ik hoe en wat....
Een wijze man zei eens tegen mij: op de ring valt niets te winnen, je kan er wel veel verliezen...jbcola schreef:Dat gaan we proberen te regelen tegen danBerthil schreef:Proberen mag altijd maar als je geen semi-slicks hebt gaat het erg moeilijk wordenjbcola schreef:Ik ga je (proberen) te volgen Berthil op de Ring
Daarom dat ik die wijze man ook ga (proberen te ) volgenpeter schreef:Een wijze man zei eens tegen mij: op de ring valt niets te winnen, je kan er wel veel verliezen...jbcola schreef:Dat gaan we proberen te regelen tegen danBerthil schreef: Proberen mag altijd maar als je geen semi-slicks hebt gaat het erg moeilijk worden
Onze sponsors