Mooie afstand. En we hebben 2 momenten waarop we stoppen zei je om foto's te kunnen maken?H en S schreef:119,48 km
Zondag 19 sept: Tukkertocht, laatste info P32
- HK
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dus voldoende ruimte voor het maken van een paar of meer
Je bent, zoals ik het zie, niet verplicht om in een groep mee te rijden.
Volgens mij krijg je een routebeschrijving, en dan kan je stoppen wanneer je maar wil.despoo schreef:Mooie afstand. En we hebben 2 momenten waarop we stoppen zei je om foto's te kunnen maken?H en S schreef:119,48 km
Dus voldoende ruimte voor het maken van een paar of meer

- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ook rijden we zoals we rijden willen,. Met het ene groepjes tot een bepaald punt en dan weer verder met een ander. Of helemaal alleen rijden
Of natuurlijk met een vast groepje. Het is natuurlijk wel leuk als je met een aantal van de 80+ mini's kennis maakt. Het zou wel leuk zijn als we een beetje in colonne door Enschede rijden.

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Inderdaad, in de routebeschrijving worden ook een aantal mooie locaties beschreven,. Dat in combinatie met de mooie natuur geeft een hoop mooie foto momenten.Harmar schreef:Volgens mij krijg je een routebeschrijving, en dan kan je stoppen wanneer je maar wil.despoo schreef:Mooie afstand. En we hebben 2 momenten waarop we stoppen zei je om foto's te kunnen maken?H en S schreef:119,48 km
Dus voldoende ruimte voor het maken van een paar of meer![]()
Ook rijden we zoals we rijden willen,. Met het ene groepjes tot een bepaald punt en dan weer verder met een ander. Of helemaal alleen rijden

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hans

Dat had ik ook beloofd toch. Ik heb je er bij gezet maar zoals al gezgd, ik kan nog niets beloven. Morgen even overleggen met de rest van de organisatie en ik kom daar dan zsm op terugMINIchica schreef:
Hoi Hans, gaat het lukken om mij op de reservelijst te zetten voor 2 personen? In ieder geval veel succes van het weekend met het overleg met de sponsor...GO GO GO!
Hans

- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

Nog iets meer dan een week. Ik begin er steeds meer zin in te krijgen. Morgen, zaterdag, rijden we met de organisatie de route nog een keer. Ik hoop alleen dat er niets aangepast hoeft te worden anders moeten we bijna 100 routeboeken opnieuw drukken.
Heb er zin an.
Heb er zin an.

- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoi Hans,
Even een vraagje voor alle duidelijkheid:
De mensen die op de reserve lijst staan kunnen toch gewoon mee rijden met de tocht,of heb ik het mis?
Ze kunnen toch alleen niet met de BBQ mee doen.
Even een vraagje voor alle duidelijkheid:
De mensen die op de reserve lijst staan kunnen toch gewoon mee rijden met de tocht,of heb ik het mis?
Ze kunnen toch alleen niet met de BBQ mee doen.
Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

Meerijden kan natuurlij altijd en de BBQ kom ik dit weekend op terug. Ik heb echter maar 100 routeboeken gemaakt dus als het er nog meer worden dan hebben we een uitdaging. We zetten echter geen nieuwe namen op de reservelijst.

- Fabian
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Vandaag nog een keer de route rijden!!!
Ik heb er ook zoveel zin aan!!! Het wordt echt super mensen...
Nog maar een weekje... Nu maar duimen voor mooi weer!!!
Ik heb er ook zoveel zin aan!!! Het wordt echt super mensen...

Nog maar een weekje... Nu maar duimen voor mooi weer!!!

MINI Cooper F56
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht
De weersverwachtingen geven tot volgende week donderdag in ieder geval droog en zonnig weer aan. (nog niet te warm maar dat is geen punt toch Marcel?)

Marcel, we hope so.Marcel Always Open schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

De weersverwachtingen geven tot volgende week donderdag in ieder geval droog en zonnig weer aan. (nog niet te warm maar dat is geen punt toch Marcel?)

Onze sponsors