Nou, zet Jannie en mij er dan ook maar bij. Dan zijn ALLE actieve leden tenminste aanwezig.H en S schreef:1. Bijna alle actieve leden van het forum zijn aanwezig

haha ja dat zal niet zo'n probleem zijn. Alleen is het nog niet zeker dat ik kan. Kan zijn dat ik een gratis snoepreisje krijg van de kpn. Drie dagen naar portugal weet alleen nog niet wanneer dat is.H en S schreef:Dan weet je in ieder geval de weg weer terug te vinden op de 19e.
en niet één op de 10.000 Mini's is af fabriek al gelijk.Marcel Always Open schreef:hoi Iris ,
MINI = MINI!
of ze nou getuned gepimpt of standaard zijn, de fun start al wanneer de showroom verlaten wordt!
Haha dat klopt, maar als de reis betaald wordt door je baas als dank voor je harde werken dan is het toch andersH en S schreef:@Despoo, De tukkertocht is toch veel mooier en Portugal is er een week later ook nog wel. Ik heb mijn vakantie naar de Filipijnen ook een week opgeschoven.![]()
@Iris, ik zet je wel op de lijst onder voorbehoud. Meldt ons aub wel zsm als je defintief weet of je komt. Het loopt lekker vol zo. En over het niet pimpen van je auto, dat is geen probleem. Er rijden er volgens mij nog wel een paar zo rond. Die van mij werd echter de eerste keer ook wel uitgemaakt voor de SUV versie van de Mini Cooper S Cabrio.![]()
@ Peter, leuk, ook jij staat nu op de lijst. Dan hebben we in ieder geval alle actieve leden.(of zijn er nog meer?)
Het wordt wel een echt feestje volgens mij.
Ik ken het "probleem" Despoo.despoo schreef:
Haha dat klopt, maar als de reis betaald wordt door je baas als dank voor je harde werken dan is het toch anders
Onze sponsors