Als jij wat leuks in de buurt weet daar dan druk ik een paar keer op het knoppie.
Tot zaterdag!
Rollerbank dag 18 dec. FastTech (Haaksbergen)
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
IK kom ff uurtje langs met mn meisje...ff kijken hoe lekker de broodjes en koffie zijn en alle dikkie Mini's weer even bekijken...
...krijg de laatste tijd wat meer geboden op de 5, dus wie weet verkoopt die nog eens...dus weer ff inspiratie opdoen bij jullie
...krijg de laatste tijd wat meer geboden op de 5, dus wie weet verkoopt die nog eens...dus weer ff inspiratie opdoen bij jullie

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Denk dat er nog wel meer zijn.........
ME TOspeedy schreef:ik heb er zin in
Denk dat er nog wel meer zijn.........

burn rubber not your soul

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Volgens mij heeft iedereen zich wel een beetje aangemeld topic is al best wel lang actief....
toppie, ken niet wachten.JunkyXL schreef:ben bezig ff wat samen te stellen, later vdaag komt er meer info
maarrehhh, Mushy ging toch ook op de bank !?!?!?

Volgens mij heeft iedereen zich wel een beetje aangemeld topic is al best wel lang actief....

- JunkyXL
- Volledig MINI minded!
Bericht
ja, maar bij Mushy weet je t maar nooit... als 1 van de steur zeikerds is hij eigenlijk wel verplicht om ... heb em dan ook maar op t lijstje gezet... maar volgens mij las ik ergus dat hij weinig tot geen internet toegang had ivm zn nieuwe cribfranklyn85 schreef:Volgens mij heeft iedereen zich wel een beetje aangemeld topic is al best wel lang actief....

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
aaaaaah ja dat ken gebeuren hoe meer ziel hoe meer vreugd............ik heb er wel zin in ken ik me auto ook eens bewonderen op de rol..... 

Onze sponsors