ik ga de volgende op de lijst vragen.
overigens, verstandskiezen trekken is een eitje

2 in 1x en geen centje pijn.. zelfde dag nog spaghetti zitten eten

wel gek die twee gaten in je mond

Succes!
Ik werk in Amsterdam, vlakbij station Sloterdijk, dus als je wilt kan ik je daar oppikken of zelfs in Amstelveen wel. Kun je weer ff met een klein stukje van jouw oude Dooper rijdenMats schreef:Oke dan zoek ik bij deze een lift vanaf Amstelveen(post 1000 btw
)
mini7benno schreef:Sorry, maar ik moest even 2 X lezenWoosh! schreef:wel gek die twee gaten in je mond![]()
Hoor echt verschillende verhalen, sommige nul pijn en anderen twee weken ziek.... Heb al eens vier kiezen laten trekken ivm te wienig ruimte enzo, maar had daarna echt nergens last van. Ik zie wel....... Iig heb ik nu iemand anders blij gemaaktWoosh! schreef:Helaas Henkietenk!
overigens, verstandskiezen trekken is een eitje![]()
2 in 1x en geen centje pijn.. zelfde dag nog spaghetti zitten eten![]()
wel gek die twee gaten in je mond![]()
Succes!
Haha, ik zal je mij verhaal maar besparen danhenkietenk schreef:Hoor echt verschillende verhalen, sommige nul pijn en anderen twee weken ziek.... Heb al eens vier kiezen laten trekken ivm te wienig ruimte enzo, maar had daarna echt nergens last van. Ik zie wel....... Iig heb ik nu iemand anders blij gemaaktWoosh! schreef:Helaas Henkietenk!
overigens, verstandskiezen trekken is een eitje![]()
2 in 1x en geen centje pijn.. zelfde dag nog spaghetti zitten eten![]()
wel gek die twee gaten in je mond![]()
Succes!
OMG! Mijn broer is een mietje!henkietenk schreef:Hoor echt verschillende verhalen, sommige nul pijn en anderen twee weken ziek.... Heb al eens vier kiezen laten trekken ivm te wienig ruimte enzo, maar had daarna echt nergens last van. Ik zie wel....... Iig heb ik nu iemand anders blij gemaakt
Uit mijn verhaal valt niet te bepalen of ik wel of geen mietje ben. Na deze ingreep mag je dat beoordelen, mietje.Mini Poeper schreef:OMG! Mijn broer is een mietje!henkietenk schreef:Hoor echt verschillende verhalen, sommige nul pijn en anderen twee weken ziek.... Heb al eens vier kiezen laten trekken ivm te wienig ruimte enzo, maar had daarna echt nergens last van. Ik zie wel....... Iig heb ik nu iemand anders blij gemaakt
Onze sponsors