Ik wil geen zwartkijker zijn, maar hoe zit dat met de verzekering.
Wij hebben dit soort training in Leleystad gedaan en je eigen verzekering dekt de schade niet die je daar oploopt.
Dat weet ik, omdat een collega naar huis ging met een gebroken achteras.
Was wel een hele leerzame en toffe dag trouwens.
Zeker de moeite waard.
Ik zal de vraag even uitzetten bij SEC, die weten daar vast vanalles vanaf
overigens, als je gewoon goed luistert naar de instructeur, dan zal het allemaal goed gaan..
de baan daar is namelijk niet gewoon van asfalt, maar van een ander materiaal wat lekker glad is (= verlaagde weerstand)
ik heb banen gezien waar het wegdek van standaard asfalt was met flinke waterspuiten erop.. kan me voorstellen dat dat nog ff wat meer weerstand geeft.
Hmm, doordeweeks zie ik...kan nu nog niet zeggen of ik dan kan. m'n nieuwe rooster is pas eind aug ergens bekend, paar dagen voor de start van het nieuwe semester.. zal dan of een last-minute "Ja" worden of ik moet nu al afhaken aangezien je natuurllijk moet weten hoeveel er komen
In principe kan ik nu al zeggen dat we per 10 personen een instructeur nodig hebben.
aangezien we nu 11 man hebben (waarvan 4 ovb) is de kans al groot dat het wel doorgaat.
Als er meer dan 10 man komt, is het eigenlijk wel noodzakelijk (vanwege de kosten) om dan al snel richting de 20 te gaan, omdat er dan een extra instructeur nodig is.
Met 18 komt het natuurlijk ook prima uit, want dan is het 9 om 9 per instructeur.
Zoiets zullen we dan gaan doen. Het gaat er nu om dat er voldoende animo is (en toezeggers natuurlijk) om de dag vast te zetten. Die wordt nu vrij gehouden namelijk.
Ik zal je er ovb bijzetten.. mocht er prima plek over zijn, dan komt dat allemaal goed
1e post wordt steeds geupdate. Dus houd die ook in de gaten mocht er wat bijkomen. Nu voornamelijk de aanmeldingen, maar ook de nieuwtjes zullen daarbij gezet worden.