Ik kom wel met de bus.

tuurlijk snap ik dat Dick. En ik zat je maar een beetje te klieren. Zou tof zijn als je komt, maar heb er alle respect voor als je om wat voor reden niet komt. Thnx vriend!jbcola schreef:Rob, ik kom zeker af ALS het deftig weer is! Ik ga geen 500km rijden als het sneeuwt of echt pokkeweer is. Ik hoop dat je dat begrijpt![]()
Ik kom wel met de bus.
waarom sta jij eigenlijk nog niet op het lijstje Adriaan?...Adriaan schreef:Dat zijn pas vrienden Rob!
We zijn zelf aan het kijken voor een ander huisje dus ik heb iets in de plaats nodig he tegen danmushrop schreef:tuurlijk snap ik dat Dick. En ik zat je maar een beetje te klieren. Zou tof zijn als je komt, maar heb er alle respect voor als je om wat voor reden niet komt. Thnx vriend!jbcola schreef:Rob, ik kom zeker af ALS het deftig weer is! Ik ga geen 500km rijden als het sneeuwt of echt pokkeweer is. Ik hoop dat je dat begrijpt![]()
Ik kom wel met de bus.
voor wat hoort watjbcola schreef:We zijn zelf aan het kijken voor een ander huisje dus ik heb iets in de plaats nodig he tegen danmushrop schreef:tuurlijk snap ik dat Dick. En ik zat je maar een beetje te klieren. Zou tof zijn als je komt, maar heb er alle respect voor als je om wat voor reden niet komt. Thnx vriend!jbcola schreef:Rob, ik kom zeker af ALS het deftig weer is! Ik ga geen 500km rijden als het sneeuwt of echt pokkeweer is. Ik hoop dat je dat begrijpt![]()
Ik kom wel met de bus.
Woosh! schreef:dan kan ik alvast de route een paar keer rijden, zodat ik niet verdwaal
![]()
Onze sponsors