Wow wat hebben we veel gemaakt!!!!
Turbootje: t-shirt, antenne, logo surrounds

BlonT, pffff kon het nog wel in je tas. Wat veel. Hier een van de vele

Pretty: badge, t shirt, badeyes bling

gr, PC
Turbootje jij bedankt voor de gastvrijheid en die hele lieve supporter. Wat een lief menneke!!!turbootje schreef:
Bedankt Marjon voor je kadootje (ik ga gelijk langs Pipoos voor die lijm, kan ik hem ook nog blingen) en de heeeeerlijke flappen![]()
![]()
Ik heb wel weer zin om iets te blingen....fam.nibte schreef:Nou ladies.. ik heb alle fun gemist..Eigen schuld, moet ik maar wat vaker op het forum kijken..
IK hou het nu in de gaten.. de volgende bling dat ben ik van de partij.. al moet ik naar belgie rijden. hahahaha
Houden jullie mij op de hoogte?
Nou dames jullie zijn van harte welkom!fam.nibte schreef:PC, Turbootje..
MiniMe brengt me zonder problemen naar den bosch.. ik heb wel wat ideetjes.... lijkt me gezellig....Hoe wat wanneer???
Ik heb in de nagelstudio een heel wat bling dingetjes maar weet niet of dat geschikt is voor in/op de auto..??
Pretty Cooper schreef:Ik heb wel weer zin om iets te blingen....fam.nibte schreef:Nou ladies.. ik heb alle fun gemist..Eigen schuld, moet ik maar wat vaker op het forum kijken..
IK hou het nu in de gaten.. de volgende bling dat ben ik van de partij.. al moet ik naar belgie rijden. hahahaha
Houden jullie mij op de hoogte?Den Bosch een beetje te doen voor je?
Ideetjes genoeg hier![]()
gr, PC
Onze sponsors