Mijn mini zit ook in elkaar :S:S
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mijn mini zit ook in elkaar :S:S
Vandaag op de terugweg van school, reed ik op de snelweg. Rechts op de weg rijdt er achter een vrachtwagen een saab 900 heel kort. Ik wilde de man in gaan halen en toen ik op de helft van zijn auto zat kwam hij ineens naar links toe. Ik raakte met mijn rechter voorkant zijn linkerachterkant met een gangetje of 80 km per uur. Na een flinke klap gehoord te hebben kon ik de mini los trekken naar links en toen ben ik achter de man gaan rijden. Na een keer met mijn lichten geknipperd te hebben en hem gewezen had naar een parkeerplaats de schade formulieren maar ingevuld. De man had mij totaal niet gezien. Flinke krassen aan de voorkant, strips beschadigd, deukje in het voorspatscherm, krassen op de deur etc etc. Vandaag al meteen de schade laten taxeren en laten bekijken bij een goed herstelbedrijf. En die gaat het nu verder afhandelen. Dus deze mooie zonnige dag is voor mij beslist niet leuk!!! 

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- MINI Grunn
- One wheel wonder
Bericht
Zonde zonde zonde........veel succes met de afhandeling!! Moge de MINI weer superstrak worden!!
- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Ik denk dat ik vandaag maar niet meer met mijn Mini op pad ga. Na die vogelstop op mijn bumper heb ik vanmorgen nog ff het rechterlampje op zijn plaats laten zetten en nu is hij weer superstrak niet meer mee op pad vandaag.
@Kwiebje ik hoop dat je Mini weer net zo glad wordt als eerder hoor, maar dat komt wel goed je ziet er straks niks meer van. Maar goed dat je achter hem kom blijven en hij toegaf dat tie je niet gezien had, anders is zo'n vogel mooi gevlogen.

@Kwiebje ik hoop dat je Mini weer net zo glad wordt als eerder hoor, maar dat komt wel goed je ziet er straks niks meer van. Maar goed dat je achter hem kom blijven en hij toegaf dat tie je niet gezien had, anders is zo'n vogel mooi gevlogen.

- henkietenk
- Volledig MINI minded!
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
nou nou nooooouuuu
wat is dat toch vandaag?
Das echt beroerd Bas
Dat is nog best met een aardige vaart gegaan en laat het schadebedrijf er goed naar kijken hoor.
Komt allemaal weer goed, maar hier wordt geen mens blij van!
Heel veel sterkte!!!

Das echt beroerd Bas

Dat is nog best met een aardige vaart gegaan en laat het schadebedrijf er goed naar kijken hoor.
Komt allemaal weer goed, maar hier wordt geen mens blij van!
Heel veel sterkte!!!
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ze kijken er ook goed naar. Was een aardige man van een jaar of 30/35 denk ik. Hij was journalist en moest naar Maastricht. Het bedrijf waar de mini naar toe gaat maakt heel mooi spuitwerk dus dat komt wel goed. Het resultaat zal binnenkort wel te zien zijn op de meeting.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Onze sponsors