Net een SMS gekregen van het reisgezelschap dat ze inmiddels net boven Lyon zitten en dat ze door een busreiziger zijn aangesproken over hun MINI. Hij/zij schijnt zelf ook een MINI te hebben dus die hebben ze een flyer in de handen gedrukt
Hoe het ze verder vergaat dat zetten ze hier zelf maar neer ik hoorde geruchten over internetcafé/PDA dus ben benieuwd
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Vandaag deel 2 in de belevenissen van een mini over de grens:
Ze zijn inmiddels aangekomen op de plaats van bestemming, ze raakten niet uitgepraat (ge-sms-ed ) over hoe mooi het weer wel niet is. Het bericht terug dat hiet hier ook lekker wordt, werd uiteraard afgedaan dat het daar nog mooier is
Schijnbaar kreeg de rode duivel wat heimwee, ze zijn vandaag naar een dealer geweest en hebben ze goede inkopen gedaan (was namelijk Plundra bij de dealer). De uitschuifpida is ook van pas gekomen.
Wordt vervolgd
Lekker heel de middag met het hondje gezwommen (ik niet, de hond)
Kan helaas niet mijn hele pc mee naar buiten sleuren
Shoppen zei daar iemand shoppen.
Net uitgevonden dat ze hier op de camping ook internet hebben. Veel te laat natuurlijk want morgen gaan we weer naar huis.
De Mini shop hier in Frejus is Mega en idd helemaal leeg geshopt door ons. . Nou tot zondag dan maar weer vanuit Breda achter de computer. Zonder zonnebril dan maar.