Over netwerken gesproken.
Na Hyves en NewMINIclub als netwerkmogelijkheden hoor ik de laatste tijd om mij heen ook steeds vaker:
LINKEDIN
Gebruik jij LINKEDIN ook?
Netwerken!? (LinkedIn)
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Ik ben er ook al op attent gemaakt. Je schijnt er wat aan te hebben als je een bedrijf bezit.
Ik heb er geen behoefte aan, heb al genoeg netwerken
Ik heb er geen behoefte aan, heb al genoeg netwerken

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kom maar op heb zo veel van die dingen!! Linkedin is voor me zakelijke contacten en Hyves voor me persoonlijke contacten werkt erg goed. Facebook zie ik ook steeds vaker, want dat werkt erg goed..... Vooral als je foto's wilt delen. Hij ontdekt namelijk wie erop foto's staan. Leuk voor groepsfoto's.
Ik heb een tip hou het bij 1 of 2 en dat is voldoende. MySpace vind ik overbodig als je Hyves hebt... Maar als je veel buitenlandse kennissen hebt is het wel handig. Ik heb me MSN met te veel contacten erin voor mijn contacten naar het buitenland.
MR
Ik heb een tip hou het bij 1 of 2 en dat is voldoende. MySpace vind ik overbodig als je Hyves hebt... Maar als je veel buitenlandse kennissen hebt is het wel handig. Ik heb me MSN met te veel contacten erin voor mijn contacten naar het buitenland.
MR
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Gr
Marcel
Ik ga mee met de bevinding van Kwiebje. Ik vind email, bellen en face-to-face praten wel genoeg. Messenger-systemen is lastig omdat je dan altijd berichtjes binnenkrijgt en toch weer even gaat kijken/lezen. Zo kom je nooit toe aan andere hobbies.kwiebje schreef:hou het toch liever "LIVE"![]()
.......
Persoonlijk contact vind ik nog het belangrijkste en het beste
Gr
Marcel
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Yup, heb ook een account daar maar vooral om contact te houden met buitenlandse zakenrelaties.Ries schreef:Mijn ervaring is dat Linkedin voornamelijk wordt gebruikt in de IT-business en consultants.
Des - GT spirit . com
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Onze sponsors