JCW 210HP kits , all new in original box
contains: cilinderhead, kompressor, airfilter, sparkplugs, fuel injectors, gaskets, head bolds, JCW emblems, etc...all for 2750euro
Gr.Franky2006
Weet iemand of Jonker deze nog heeft liggen???
- Franky2006
- 4 op een rij!
- Contacteer:
- Franky2006
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Bericht
Waarom ligt ie er dan nog???Niet te vertrouwen of zo....te duur? Is geen geld....bij de dealer 4500 ex inbouw....
** The sky is the limit **
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Er zijn leden hier van de club die het gekocht hebben. Maar waarom ze niet hard lopen zal wel liggen aan de prijs. Niet iedereen wil meteen zijn wagen upgraden naar works. En € 2750,= blijft toch een boel geld en hierbij zit het geld voor de inbouw nog niet bij.
- Franky2006
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Bericht
Ok, maar wie zijn dat dan en hoe hebben ze dat inbowen aangepakt?Kan me voorstellen dat een dealer er niet op zit te wchten om iets in te bouwen wat je niet bij hun hebt besteld......Zijn de clubleden er tevreden over???
Thanx so far for the quick inf!
Thanx so far for the quick inf!
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Deze hebben het bij jonkers gekocht en door de dealer in laten bouwen. Maar zoals je zelf al zegt zijn dealers er niet happig op om het te installeren. Kan het me enigzins ook wel voorstellen.
Maar het is dus wel mogelijk.
Ga je er zelf dan ook eentje laten monteren ??
Maar het is dus wel mogelijk.
Ga je er zelf dan ook eentje laten monteren ??
- Franky2006
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Bericht
noueen upgrade naar works ligt wel in het vooruitzicht.....fastbunny en marjo wonen toch in de buurt van Breda??
Hebben ze bij Renova laten inbouwen???
Hebben ze bij Renova laten inbouwen???
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Franky2006
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Bericht
Bedankt Maaij....echte aardige mensen komen uit Venlo !!!!! Ik stuur ze wel een mailtje als ze al niet hier gaan reageren...heeft geen haast !!!
- Franky2006
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Onze sponsors