Tiesto: Elements of life.... 1 van de vetste optredens ooit!

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Tiesto: Elements of life.... 1 van de vetste optredens ooit!

07 jun 2007, 22:29

Iedereen had wel gelezen hier dat ik afgelopen zaterdag een tropen dag had onderhand. Maar in die dag had ik 1 van de mooiste dingen die ik ooit meegemaakt heb. Tiesto trad op in het Gelredome met zijn Elements of life tour.... Het optreden dat men wel even drie keer dacht uit te verkopen werd teruggebracht naar 1 optreden op de zaterdagnacht. Vrij kaarten van Sony Ericsson waren mijn kant opgekomen en ik dacht dit moet ik niet missen......... 8) 8) 8)

Tiesto begon pas half 12 na een optreden van Jes. Alle elements kwamen voorbij en ik heb genoten het eerste uur op de tribune. Drankje erbij en kijken naar het enorm strakke begin van zijn optreden dat gevolgd werd door een goed midden gedeelte dat wel wat eentoniger werd. (Vind ik zelf wat minder)
Afbeelding
De video's die hieronder staan zeggen eigenlijk genoeg over het optreden. Het was zo enorm vet. De laatste anderhalf uur dat we er waren zijn we in het publiek gaan staan en ben ik nog naar voren gelopen. Heel ver kwam je niet, maar het optreden was super gedaan. Bij het element water zag je fonteinen op het podium die wel 15 meter hoog spoten. Bij element vuur waren er vuurpijlen die het stadium uit leken te gaan..... Super werkelijkwaar. Ik was enorm onder de indruk van de show....

Gewoon strak! Alleen het volk dat er kwam soms vroeg je je af hoe oud men kon zijn. Ik kwam Hein en TBL nog tegen ;) Ze stonden drank te halen en ik denk nee da kan nie. En ja hoor beide waren er ook. Even staan praten en toen weer door. Jongens was gezellig!! Zie jullie weer op Mini United!

Nou voor de mensen die dus iets gemist hebben de video's en foto's :mrgreen: :mrgreen: :
Afbeelding

Afbeelding
Check de fonteinen!

Afbeelding

Afbeelding

Vorige video's zijn gemaakt met de N95! De laatste hier is gemaakt met de Nokia N73 Music Edition:

MR
Laatst gewijzigd door MR op 07 jun 2007, 23:46, 3 keer totaal gewijzigd.
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 jun 2007, 22:36

Vet man! :shock: Moet ik toch ook eens naartoe!
Afbeelding
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

08 jun 2007, 09:07

Ik vind er echt niks aan, sorry voor mij blijft hij Triesto!!
Wel knap hoe ver hij het geschopt heeft maar de muziek vind ik te soft en te commercieel.

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Geert-Jan
Mod virus alert!
Mod virus alert!

08 jun 2007, 13:08

Ik was er ook. En ik moet zeggen het was SUPER :hoera
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 jun 2007, 14:05

florisvandam schreef:Ik vind er echt niks aan, sorry voor mij blijft hij Triesto!!
Wel knap hoe ver hij het geschopt heeft maar de muziek vind ik te soft en te commercieel.

gr.
floris
Same here! Ik zap altijd door! Op de radio hoor nog wel de leuke nummers, maar de cd's die ik gedownload had lagen na 5 minuten van de harde schijf. Optreden daarentegen zal erg mooi zijn. Geef mij maar Q-BASE of Climax! 8)
FunkyRAT
Be Mini
Be Mini

08 jun 2007, 17:05

Niet echt mijn ding, Tiesto, helemaal niet met die blauwe figuren. Maar zo'n groot festival moet wel vet zijn geweest als je van de muziek houdt. Doe mij maar Sidney Samson met zo'n formaat publiek!
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 jun 2007, 18:26

Ziet er gaaf uit! dat moet wel leuk geweest zijn maar.... ik heb liever Armin van Buuren 8)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 jun 2007, 21:32

Beetje off topic: was dinsdag naar Ahoy voor een concert van the Cult, ooit my favorite ever. Ze stonden in het voorprogramma van the Who. Dramatisch, echt geen flikker aan. De zanger kan het gewoon niet meer.
The Who daarentegen was wel leuk om eens te horen (zeer oude rockers van weleer) alleen........ die bak met licht en video. Je kan tegenwoordig bijnaniet meer naar een concert waar alleen muziek gemaakt wordt. Vond ik bij Muse in het sportpaleis van Antwerpen ook al een min voor de band. Geef mij maar club optredens.
En dan idd niet van Tiesto, want die "lust"ik niet.

Liepen op de vloer van de arena trouwens Sepp en Ester nog even tegen het lijf en hebben gezellig een biertje gedronken.
Marcel Always Open
Cabrio-King

08 jun 2007, 23:25

Zo hé The Cult, dat roept herinneringen op ...
Vroeger was alles beter. En vooral de muziek.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 jun 2007, 01:15

Zooow, ik heb net als ontzettende Hollander buiten de hekken van het Stones-concert mogen genieten! Ik kon alles zien via het grote scherm op het podium! Erg leuk om te horen en maar 10 minuten lopen vanaf mijn vriendin :mrgreen:
Die ouwe-verlepte-rockers doen het nog goed! :mrgreen:

Terug naar “Kletshoek”