Cursus Jumpen voor beginners
- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Cursus Jumpen voor beginners
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
- MiniMatt
- Mod virus alert!
Bericht
Oh dear, oh dear... Ja echt het lijkt wel Iers dansen ofzo, en dan in een groepje met de voeten tegen elkaar springen... Oh oh oh..
Wel erg sneu
Ziet er ook moeilijk uit hoor... heel knap!
kwiebje schreef:vroeger hadden die jongens rokjes aan en werden ze dansmarietjes genoemd

Wel erg sneu

- grand_cru
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Zum kotzen ist das
Ook in Belgenland is dit dé rage van het moment. Je kunt bijna nergens komen of ze staan daar als echte disco-Jeanetten te wippen op hun verwijfde Nike Air Force gympies en dito pet op de (lege) kop
Die lui opsluiten in het BB huis of in een reservaat moeten ze doen, zodat wij er verder geen last van hebben
Maar eigenlijk vond ik net hetzelfde toen zo'n 20 jaar geleden de new-beat rage Belgie overspoelde, terwijl ik die muziek nu wel OK vind
Tijden veranderen denk ik ...

Ook in Belgenland is dit dé rage van het moment. Je kunt bijna nergens komen of ze staan daar als echte disco-Jeanetten te wippen op hun verwijfde Nike Air Force gympies en dito pet op de (lege) kop

Die lui opsluiten in het BB huis of in een reservaat moeten ze doen, zodat wij er verder geen last van hebben

Maar eigenlijk vond ik net hetzelfde toen zo'n 20 jaar geleden de new-beat rage Belgie overspoelde, terwijl ik die muziek nu wel OK vind

Tijden veranderen denk ik ...

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik kan mij wel leukere bezigheden bedenken...
Laatst gewijzigd door Mini Poeper op 24 apr 2007, 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Doet denken aan het volksdansen dat wij op de lagere school nog hadden, gecombineerd met het oudhollandse Klompendansen...
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
"die ken je naar achter tikken of schuppen, mek nie uut!"
Haha, ik ben nog van het Hakkûh en Zagûh!
Ik word al moe als ik naar dat jumpen kijk
Trouwens wel oneerlijk hè, bij dat meisje gaat zijn te vet gave scooter-multimedia-set sneller spelen!
Haha, ik ben nog van het Hakkûh en Zagûh!
Ik word al moe als ik naar dat jumpen kijk

Trouwens wel oneerlijk hè, bij dat meisje gaat zijn te vet gave scooter-multimedia-set sneller spelen!

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik vind het helemaal gaaf dat! Ik ben ook nog van de thunderdome en de oldskool Mysteryland! Dus heb wel aanleg hiervoor
Mooie is, als je ieder weekend gaat jumpen je afvalt als een atleet! Goeie tip zo net voor de zomer!
iDD

Mooie is, als je ieder weekend gaat jumpen je afvalt als een atleet! Goeie tip zo net voor de zomer!
iDD
- grand_cru
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Vind je dit snel? Moet je dringend eens een gabberkeet in (hakkeuuuuh sLonsdale jochies). Dat jumpen is heus niet sneller dan een oldschool houseplaat hoorMenno schreef:Vind het ook wel grappig, je ziet ook al kleintjes van 8 of 9 jaar de hele dag jumpen, en op verschillende manieren.. Worden ze tenmisnste niet zo vet van![]()
De muziek, tja ik hou van house maar dit is me toch te snel

Onze sponsors