Ben op zoek naar een waaghals voor een project/promo die ik wil gaan doen m.b.t het bekleden van het interieur.
Gevonden, Ben (bezwi) Gaat de uitdaging samen met mij aan!

Gelijk maar even wat foto's voor de impressie.

Wat bedoel ik?
Ik wil een promo video maken over wat de mogelijkheden zijn in het bekleden van je interieur
bij de 2e gen. MINI'S (R55 R56 R57 R58 R59)
Dat wil dus zeggen dat je de Before And After en de In Progress in de promo te zien krijgt.
JA, een persoonlijk videotje van je eigen MINI!
Natuurlijk word deze promo gebruikt voor commerciële doeleinden.
Wat houd dat in?
Het houd in dat je je MINI beschikbaar stelt voor mij (je bent hem niet kwijt) om als eindresultaat net
zoals de bovenstaande foto's uit te komen. (excl. carbon, stuur, zetels en Pook knoppen)
Dus alleen de dashtop, kneerol delen, hoezen en armsteunen zullen bekleed worden.
Enige wat ik alleen van je nodig heb zijn de armsteunen, de pook hoezen, de Kneerol delen en natuurlijk een weekje geduld.
Hoe gaat het in zijn werk?
Mochten we te conclusie zijn gekomen dat je dit toch wel heeel erg gaaf vind en ook hetzelfde zou willen dan gaan we als vervolg te werk; je stuurt de delen die ik nodig heb op(op mijn kosten) OF je komt ze langs brengen OF ik kom ze ophalen.
De dashtop heb ik zelf al tot mijn beschikking dus die zal als je dan terug komt voor het eindresultaat
ook al klaar zijn voor montage.
De shots van de Before zullen waarschijnlijk foto's zijn wat je zelf gemaakt hebt, tenzij je zelf een filmpje wilt maken ervan, of tenzij ik het spul kom halen, of tenzij je het komt langs brengen, want dan maak ik of Rox wat shots van de Before.
De In Progress shots zullen Rox en ik zelf maken tijdens het plakken.
En de After shots zullen dan bij mij gemaakt worden als je hier bent en ik alles weer terug monteer.
De promo zou Rox dan tot stand brengen en uiteraard krijg je deze zelf ook als bestand.
En nu?
En nu? nu zullen er vast wel wat vragen opgedoken zijn bij jullie.
Wat kost het? Kan het wel met de airbag? Kan ik er geen stiksel in laten verwerken?
Hoelang ben ik me spul kwijt? Wat verdien ik zelf aan deze promo? etc. etc. etc....
Mogelijkheid om een stiksel erin te laten verwerken kan absoluut, al hoewel ik toch wel de zelfde
sfeer wil crieëren als de bovenstaande foto's, maar daar komen we vast wel uit.
JA het lukt wel met de airbag, voordat ik begin te plakken over de airbag, teken ik met een stift
over de naad van het airbag klepje, druk het stof erop, en vervolgens heb ik de juiste lijnen op het stof staan.
Vervolgens maak ik het stof op die plek zwak ZONDER dat je er wat van aan de bovenkant kunt zien.
Je bent je spul maximaal 10 dagen kwijt (kan ook sneller afhankelijk van de dag dat ik het binnen heb)
Wat je eraan verdient? veel bekijks, positieve reactie's, een warmere en luxere interieur, kruisje nulletje spelen in de file en een speciale One Off prijs!
Prijs? voor dit alles betaal je 600,- Euro, dat is alles incl. voor de duidelijkheid!!!

Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn hoor ik het wel of vermeld het maar hieronder,
dan zal ik me best doen om het zo goed mogelijk te beantwoorden.
Bedankt!

PS. ik hoef geen reacties over te duur of wat dan ook.... 1 ding kan ik je wel vertellen: ben er gemiddeld 30 uur mee bezig met ALLES!