Ik vroeg me eigen af of er bij de newminiclubbers animo is om een keertje met zijn alle te gaan skiën.
Dit wilde we dan op een indoorbaan gaan doen ergens in Nederland. Weet zelf wel een grote baan, maar die is voor de meeste clubbers te ver rijden. Welke baan is leuk om te gaan skiën met meerdere mensen? Eventueel te combineren met mensen die het nog nooit gedaan hebben en mensen die ervaren zijn....??
Wat is jullie mening en ervaring in??
Ben benieuwd, zou het namelijk erg leuk vinden om een keertje te gaan skiën.
Op de lange latten!
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Ja leuk, Bas. Snowworld Zoetermeer ligt misschien wel centraal? Of voor ons Brabanders is Rucphen wel wat.
Landgraaf is top, maar vind ik van hier te ver. Nou laat maar horen. Ik heb er wel zin an
Voor de mensen met Airmiles krijg je vette korting bij de beide Snowworld's.
Jodelahitiiiiiiiiii
Landgraaf is top, maar vind ik van hier te ver. Nou laat maar horen. Ik heb er wel zin an

Jodelahitiiiiiiiiii

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
De enige echte banen die ik kan 'aanraden' zijn Landgraaf of Bottrop. Daar heb je tenminste nog een beetje een 'afdaling'.
ik heb het persoonlijk niet zo op de binnenbanen...
iDD...... maar als ik kan graag!
ik heb het persoonlijk niet zo op de binnenbanen...
iDD...... maar als ik kan graag!
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nog zo een hier. Lijkt me heel leuk, maar heb het nog nooit gedaan. En ik weet niet of ik dat nou wel moet doen, straks moet ik ieder jaar op wintersportvakantie ofzo...Blont-007 schreef:Ik ben ook voor een dagje skieen. Lijkt me super gaaf.![]()
![]()
Alleen heb ik het nog nooit gedaan.![]()
![]()
Wordt wel lachen dan.

Onze sponsors