beste MINI vrienden,
2 bekenden van mij zijn op een leuk idee gekomen en hebben dit idee uitgewerkt in onderstaande site:
www.bobzoekt.nl
Je kan op deze site een order plaatsen en dan nemen de verkoper contact met jou op om de goederen aan je te verkopen voor een goede en redelijke prijs.
Je hoeft dan ook niet stad en land en internet af te struinen, dit doet bobzoekt voor je.
doe er je voordeel mee.
gr.
floris
bobzoekt.nl
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
bobzoekt.nl
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
het kost ook niks dus zou zeggen probeer het gewoon eens is.
gr.
floris
Daar is deze site juist voor gemaakt, als je op auto merk MINI vermeld en dan in de tekst aangeeft wat je zoekt hebt je kans dat een dealer uit bijvoorbeeld Groningen je belt omdat ze het onderdeel op voorraad hebben liggen of dat die er al 5 ligt en ze er voor een goede prijs vanaf willen.P5ycH0 schreef:Werkt dit ook voor MINI onderdelen?
het kost ook niks dus zou zeggen probeer het gewoon eens is.
gr.
floris
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
succes hou me even op de hoogte wat je ervan vindt.P5ycH0 schreef:Mooi, dan schiet ik meteen even een request in.
- GreyCooperS
- Forum Junky
- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht
en gele xenons...
leuk initiatief

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
GreyCooperS schreef:ff zien of ze een GP spoiler en een wiechers kooi hebben![]()
Maar goed initiatief!

leuk initiatief
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- GreyCooperS
- Forum Junky
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
das jammer maar het is nog niet zo uitgebreid dat je echt alles via de site van kopen maar het begin is der..GreyCooperS schreef:Binnen paar uur de volgende reactie gehad..
"Sorry,
We kunnen u niet van dienst zijn"
Punt
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
..ik snap het wel hoor, maar er zijn toch behoorlijk wat bedrijven die een wiechers kooi kunnen leveren...
En aangezien ik gisteren rond 17:00 een mail heb gestuurd en vanmorgen rond 10:00 de reactie heb gehad, heb ik nu niet de indruk dat ze er hard naar gezocht hebben

En aangezien ik gisteren rond 17:00 een mail heb gestuurd en vanmorgen rond 10:00 de reactie heb gehad, heb ik nu niet de indruk dat ze er hard naar gezocht hebben

- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Je kan ook nog niet op onderdelen zoeken die niet automerk gebonden zijn dus daar kan het ook aan liggen.
Maar hoe heb je dan gezocht want je kan helemaal geen wiechers kooi opgeven.GreyCooperS schreef:..ik snap het wel hoor, maar er zijn toch behoorlijk wat bedrijven die een wiechers kooi kunnen leveren...
Je kan ook nog niet op onderdelen zoeken die niet automerk gebonden zijn dus daar kan het ook aan liggen.
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Dan snap ik wss de opzet niet zo goed..er staat dat je kunt laten zoeken op (merk)producten...Wiechers is een merk..
En daar het een artikel is voor in de auto, heb ik via de button met het autotje erop gezocht..
Maar ik begrijp nu dat je niet op accessoires of zo kan zoeken, maar alleen naar echt een auto..
Even de ontwikkelingen afwachten dan maar..
En daar het een artikel is voor in de auto, heb ik via de button met het autotje erop gezocht..
Maar ik begrijp nu dat je niet op accessoires of zo kan zoeken, maar alleen naar echt een auto..
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb zelf gezocht voor een open haard en kan je vertellen dat het fijn is dat men contact met je opneemt, zelf het bedrijf waar we langs waren geweest stuurde me nu in ene een offerte die 1000 goedkoper was...GreyCooperS schreef:Dan snap ik wss de opzet niet zo goed..er staat dat je kunt laten zoeken op (merk)producten...Wiechers is een merk..
Onze sponsors