Eten in Amsterdam

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Kristiaan
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

Eten in Amsterdam

15 nov 2011, 13:31

Guys,

ik ga dit weekend als team event met wat collega's naar Amsterdam. Behalve drinken en feesten, zouden we er ook goed willen gaan eten. Wat raden jullie ons aan? Het moet geen ster hebben, maar het mag wel heel deftig zijn.

Graag in het centrum.

Ik kam "In De Waag" tegen, is dit iets interessant?
ParklaneS
Mod virus alert!
Mod virus alert!

Re: Eten in Amsterdam

15 nov 2011, 13:42

Kristiaan schreef:Guys,

ik ga dit weekend als team event met wat collega's naar Amsterdam. Behalve drinken en feesten, zouden we er ook goed willen gaan eten. Wat raden jullie ons aan? Het moet geen ster hebben, maar het mag wel heel deftig zijn.

Graag in het centrum.

In de waag kan ik afraden, alleen vanwege de bediening al.

Mijn favo's zijn: (als het een beetje aan de prijs mag zijn..)

Vis aan de schelde (scheldeplein, vlak bij de RAI).
niet heel groot, gericht op vis. Geen ster maar tegen ster aan. erg gezellig altijd. Niet handig als je met twintig man heen wilt trouwens.

Le Garage (ruysdaelstraat, tegen de pijp aan).
van Joop Braakhekke. Super gezellig en cosy inrichting. reken op een 80 a 100 eur. incl drank als je t een beetje bescheiden houdt.

Ow ik lees nu centrum. Nou ja zit allemaal tegen centrum aan :P. Wat ook leuk is en iets minder "luxe" is "kenki". zit achter het Paleis op de dam. Daar voor gezellig een drankje wegtikken bij Fockink :)
Kristiaan
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

15 nov 2011, 13:45

Thanks!

Nog mensen met aanraders? We zijn met zeven. :)
quang
4 op een rij!
4 op een rij!

15 nov 2011, 14:12

tip, het blad SpecialBite ligt nu in de winkel....heb je meteen ruime keuze.
Goed blad hoor !!
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 nov 2011, 16:06

als je gewoon wat wilt eten tegen redelijke prijzen zou ik naar Humphreys gaan in A'dam centrum. Ze hebben 2 lokaties, eentje aan de Nieuwezijds Kolk en eentje aan de Spuistraat. Ben je voor nog geen 3 tientjes de man voor een 3 gangen menu klaar. Het is geen sterrenrestaurant, maar wel erg prima aangeizen je toch daar gaat feesten en drinken. Wij zitten er iig regelmatig als we even zin hebben om niet te koken.

http://www.humphreys.nl/
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Tijn68
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

15 nov 2011, 17:08

Brasserie Harkema vlakbij de Dam.

Wel reserveren !!!
Des
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

Re: Eten in Amsterdam

15 nov 2011, 19:22

ParklaneS schreef:
Kristiaan schreef:Guys,

Graag in het centrum.

In de waag kan ik afraden, alleen vanwege de bediening al.

Mijn favo's zijn: (als het een beetje aan de prijs mag zijn..)

Vis aan de schelde (scheldeplein, vlak bij de RAI).
niet heel groot, gericht op vis. Geen ster maar tegen ster aan. erg gezellig altijd. Niet handig als je met twintig man heen wilt trouwens.

Le Garage (ruysdaelstraat, tegen de pijp aan).
van Joop Braakhekke. Super gezellig en cosy inrichting. reken op een 80 a 100 eur. incl drank als je t een beetje bescheiden houdt.

Ow ik lees nu centrum. Nou ja zit allemaal tegen centrum aan :P. Wat ook leuk is en iets minder "luxe" is "kenki". zit achter het Paleis op de dam. Daar voor gezellig een drankje wegtikken bij Fockink :)
Goeie smaak :)

Meer in het centrum is Zuid Zeeland op de Herengracht altijd wel goed.
Des - GT spirit . com

Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe

Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
iDarkDesign
Transformer

17 nov 2011, 18:26

Ik kan ook harkema aanraden. Ook The red sun in zuid. Of the blue pepper. Mashua, rakang, akitsu...

Er is een 'nieuw' restaurant in de reguliers dwars. Volgens mij iets met black lion ofzo. Lekker en goed voorborrelen. Daar vlak naast zit ook nog een tietjechique vis restaurant.

Eet smakelijk

iDD
horn
Be Mini
Be Mini

17 nov 2011, 19:18

red sun. sama sebo. sjiek vis in r'dwarsstraat zal we le pecheur zijn.
Het leven heeft geen zin
Nou, ik toevallig wél!

Afbeelding
Kristiaan
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

18 nov 2011, 10:37

Allen welbedankt! :)

De keuze is uiteindelijk gevallen op Humphrey's, waarvoor dank aan mushrop. Heb de andere ook bekeken en twijfelde nog over Brasserie Harkema, maar de kaart bij Humphrey's beviel me beter. :)

Het mocht inderdaad wat duurder zijn, maar iedereen bleek zeer tevreden over dit, dus meer geld om uit te geven aan slecht Hollands bier! :P

Thx guys!
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 nov 2011, 10:37

volgende keer gewoon restaurant Vermeer proberen...... :P :mrgreen:
burn rubber not your soul

Afbeelding
Kristiaan
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

21 nov 2011, 10:40

Humphrey's was echt geweldig! Nogmaals bedankt, guys!
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 nov 2011, 10:47

top, leuk weekend gehad in Amsterdam?

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
Kristiaan
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

21 nov 2011, 11:01

Amsterdam in 3 woorden: Hoeren, bier en wiet.
Heerlijk weekend dus. :P

Hebben op 2 dagen tijd 3x in Teaser's gezeten, wat wel fijn was. :)
(Vrouwen mochten er iets beter uitzien, maar toogdansen deden ze als de beste! :P)

Al bij al een topweekend dus. ;-)
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 nov 2011, 11:22

haha, A'dam heeft wel iets meer te bieden dan die 3 dingen hoor!

Maar goed om te lezen dat je het naar je zin hebt gehad.

Afbeelding

Terug naar “Kletshoek”