Ervaringen: velgendokters

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Adrenalin Junkie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Ervaringen: velgendokters

02 sep 2011, 11:06

Hallo,

Ik ben zeer benieuwd waar jullie goede ervaringen hebben.
Mindere ervaringen plaatsen mag aub ook.

Ik ben van plan om deze winter de gepolijste randen van mijn Rota's op te laten knappen. (zijn nog steeds na 3 zomer seizoenen kompleet stoeprand schade vrij!! ;) )

Never nooit pekel gezien, altijd goed schoon gehouden, maar toch: onder de lak van de gepolijste randen komen vreemde plekjes, en ik heb eerlijk die gepolijste randen nooit écht mooi gevonden, glimmen gewoon te weinig op 1 of andere manier.

Graag dus de ervaringen van iedereen die zijn velgen heeft laten opknappen op wat voor manier dan ook!

Alvast bedankt. :D

Groeten,
Alain
MINI COOPER S R53 pre-facelift
Afbeelding
GreyCooperS
Forum Junky

02 sep 2011, 11:18

Ik zeg Job(raay) :lol:

Heeft al meerdere zaken voor mij gespoten, in super kwaliteit!
Geen haast werk, erg kritisch op zijn eigen werk...

Heeft ook de wielen voor Coen zn mx-5 gedaan...
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 sep 2011, 13:17

Blanke lak laag eraf schuren en poetsen, poetsen, poetsen maar met polijstpasta!

Dan gaan ze pas echt glimmen.
Adrenalin Junkie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 sep 2011, 14:54

Thnx Peter, en Peter, :lol:
peter schreef:Blanke lak laag eraf schuren en poetsen, poetsen, poetsen maar met polijstpasta!

Als ik dit doe, dan gaan ze toch weer super snel dof worden?
Of moet er dan een nieuwe blanke lak laag overheen?
MINI COOPER S R53 pre-facelift
Afbeelding
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

04 sep 2011, 16:29

Wheeltrim; prima ervaringen mee!
De Velgendokter zit in dezelfde dorp; hoor ik minder goede ervaringen mee...
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

04 sep 2011, 21:28

Adrenalin Junkie schreef:Thnx Peter, en Peter, :lol:
peter schreef:Blanke lak laag eraf schuren en poetsen, poetsen, poetsen maar met polijstpasta!

Als ik dit doe, dan gaan ze toch weer super snel dof worden?
Of moet er dan een nieuwe blanke lak laag overheen?
Vraag Geer hoe hij het opgelost heeft, dan weet je hoe je het zelf kan doen

Zijn wielen zien er nog steeds goed uit!
speedy
NMC Legend
NMC Legend

04 sep 2011, 21:37

Idd gepolijst zonder blanke lak glimt veeeel mooier maar moet je regelmatig bijhouden
:wink:
Heb ervaring in Uden bij de velgendokter en die heeft best net werk afgeleverd (hele verschillende meningen ) let er wel op dat opnieuw polijsten er iets anders uit kan gaan zien als af fabriek .
Ik heb bij de velgendokter een keer 2 velgen opnieuw laten afdraaien en polijsten en hij heeft de set met pw lip gespoten (wel 3 keer opnieuw ) .
je moet met Henry van velgendokter gewoon duidelijke afspraak maken en heel goed duidelijk maken dat je alleen het beste resultaat accepteert .
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 sep 2011, 10:59

Ik heb persoonlijk erg goede ervaringen met Renoblast uit Mijdrecht. Strak werk, hulpvaardig en komen hun afspraken na. Je moet bij hun wel altijd je velgen zonder banden aanlveren. Doen spuiten/coaten/richten en borduurschadeherstel.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
MaVaEe
Koeien-teller

05 sep 2011, 11:57

mushrop schreef:Ik heb persoonlijk erg goede ervaringen met Renoblast uit Mijdrecht. Strak werk, hulpvaardig en komen hun afspraken na. Je moet bij hun wel altijd je velgen zonder banden aanlveren. Doen spuiten/coaten/richten en borduurschadeherstel.
Thanks Rob! Dat is tenminste een beetje in de buurt. :)
Afbeelding
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 sep 2011, 12:07

mushrop schreef:Ik heb persoonlijk erg goede ervaringen met Renoblast uit Mijdrecht. Strak werk, hulpvaardig en komen hun afspraken na. Je moet bij hun wel altijd je velgen zonder banden aanlveren. Doen spuiten/coaten/richten en borduurschadeherstel.
Daar heeft Werner zijn velgen ook (wit) laten poedercoaten. Je moet wel opletten dat ze de boutgaten en naaf welke tegen de remschijf aan komt te liggen niet mee coaten!
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 sep 2011, 14:18

volgens mij hebben ze dat nu inmiddels begrepen bij Renoblast. Bij mij noemde hij het zelf namelijk. Waarschijnlijk heeft hij dat van Werner geleerd. :mrgreen:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding

Terug naar “Kletshoek”