Vindt je MINI terug via Google Earth...
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht 
"We've got a thing that's called...MINI love"
Vindt je MINI terug via Google Earth...
Via Google Earth: huis & MINI van Sepp en Ester

"We've got a thing that's called...MINI love"
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Sommige regio's zijn beter gefotografeerd dan andere. Omdat het een Amerikaans programma is, zijn de VS beelden erg scherp (en de beelden van Moskou - Afghanistan - Irak etc).
Andere regio's zijn minder belangrijk.
Andere regio's zijn minder belangrijk.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Toen ik dit programma een jaar geleden gebruikte om mijn huis op te zoeken was er slechts een zandvlakte (huis nog niet gebouwd).
Nu heb ik het net nog eens opgezocht, en zie het apartementengebouw wel, maar het staat nog in de steigers. Dat is dus een foto van halverwege 2004, want het huis is in nov-2004 opgeleverd.
Nu heb ik het net nog eens opgezocht, en zie het apartementengebouw wel, maar het staat nog in de steigers. Dat is dus een foto van halverwege 2004, want het huis is in nov-2004 opgeleverd.
Gr, Marcel
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- horn
- Be Mini
Bericht
foto's die worden gebruikt zijn in de regel ouder dan een jaar, voor 'terrorisme' redenen. Langzaamaan worden regio's verbeterd. Regio's die een jaar geleden wazig waren zijn nu vaak geupdate. Sommige regio's zijn idd zo duidelijk als het bovenstaande voorbeeld.
Leuk programma, waar je veel leuke dingen mee kan doen. Als je een abo neemt op de duurste versie, krijg je bijna alle regio's zo duidelijk als bovenstaand voorbeeld. Kost wel 'wat'.
dit is wel een leuke 'broodje-aap' (?) verhaal over google earth.
Leuk programma, waar je veel leuke dingen mee kan doen. Als je een abo neemt op de duurste versie, krijg je bijna alle regio's zo duidelijk als bovenstaand voorbeeld. Kost wel 'wat'.
dit is wel een leuke 'broodje-aap' (?) verhaal over google earth.
Het leven heeft geen zin
Nou, ik toevallig wél!

Nou, ik toevallig wél!

- horn
- Be Mini
Bericht
Oja, en hier zit de importeur...

Leuk. Via google het adres van de importeur opzoeken, via www.routenet.nl een overzichtskaartje oproepen en vervolgens via google earth de bijbehorende luchtfotolokatie erbij zoeken...

Leuk. Via google het adres van de importeur opzoeken, via www.routenet.nl een overzichtskaartje oproepen en vervolgens via google earth de bijbehorende luchtfotolokatie erbij zoeken...

Het leven heeft geen zin
Nou, ik toevallig wél!

Nou, ik toevallig wél!

- iDarkDesign
- Transformer
Onze sponsors