Leenauto
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
- kaya
- Mod virus alert!
Bericht
Komt in de garage ook nog eens mijn buurman (bmwrijder) langslopen, 'coopertje ingeruild?' Ik dacht het niet
Re: leenauto
ja precies wel comfortabel, maar echt rijden...the blue lobster schreef:Vandaag moest TBL voor tril/resonantie-controle naar de dokter![]()
Kreeg een BMW 316I mee, op zich confortabele auto, maar de bochten, en de wegligging![]()
![]()
![]()
Thanks God i have a MINI
Komt in de garage ook nog eens mijn buurman (bmwrijder) langslopen, 'coopertje ingeruild?' Ik dacht het niet
- kaya
- Mod virus alert!
Bericht
met jouw auto hadden ze je wel een M3 mogen meegeven, anders krijg je ontwenningsverschijnselen...Hans schreef:Haha.. moeten jullie ook maar naar een echte dealer gaan.. ik kreeg laatst een 530d touring mee met alles erop en eraandat was niet vervelend.. (maar was wel weer blij met de GP, wat een saaie bak zo'n BMW
)
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik krijg nooit een leenauto mee....
moet altijd bergen verplaatsen om iemand te regelen die me haalt en weer brengt.
iDD

moet altijd bergen verplaatsen om iemand te regelen die me haalt en weer brengt.
iDD
- horn
- Be Mini
Bericht
zoals ik in een ander topic schreef: 116i
moet afspraken plannen met de windkaart in de hand - mega traag...
Maar dat geldt niet voor mijn leenauto...

moet afspraken plannen met de windkaart in de hand - mega traag...

zoals de songwriter van de Pointer Sisters reeds schreef:When it comes to love, I want a slow hand...

Het leven heeft geen zin
Nou, ik toevallig wél!

Nou, ik toevallig wél!

- emillio
- Be Mini
Bericht
Had pas geleden ook een 1 serie te leen, maar was dan wel een 120I, met een hele mooie lederen bekleding, Mokkabruin met zwart, zwarte hemelbekleding.
Automaat, en een heel deftig tft schermpje dat opdook uit het dashboard, en een radio/navigatie die volledig op stemherkenning werkte....als je 3fm zei, dan stemde de radio ook daadwerkelijk op die zender af.
Zelfs de luchtverdeling van het klimaatsysteem was mondeling te besturen...
Wel geinig, maar was blij dat na een paar dagen de PW Mini weer voor me klaar stond.
Heb ook wel eens een 118D meegekregen, maar daar wil je voor je verdriet nog niet dood in gevonden worden
Automaat, en een heel deftig tft schermpje dat opdook uit het dashboard, en een radio/navigatie die volledig op stemherkenning werkte....als je 3fm zei, dan stemde de radio ook daadwerkelijk op die zender af.
Zelfs de luchtverdeling van het klimaatsysteem was mondeling te besturen...
Wel geinig, maar was blij dat na een paar dagen de PW Mini weer voor me klaar stond.
Heb ook wel eens een 118D meegekregen, maar daar wil je voor je verdriet nog niet dood in gevonden worden

- Yvon
- Wingman
- Contacteer:
Bericht

Maar verbleekt bij een mini, krijg altijd de neiging om de deur te openen en mee te steppen.....

Bericht
Ik kreeg een huurauto mee, een Ford Focus C-Max.
Voor degenen die dat type niet kennen, het is alsof je huis op wielen is gezet en je daarmee naar je werk rijdt.

Voor degenen die dat type niet kennen, het is alsof je huis op wielen is gezet en je daarmee naar je werk rijdt.

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Onze sponsors