Op verzoek omgedoopt tot het Android topic omdat er inderdaad meerdere telefoons op android draaien.. en daar het topic over moest gaan.. sorry windows mobile gebruikers!!
Omdat er behalve ikfoons, ook nog een andere PDA's zijn die de laatste tijd enorm verkocht wordt.. nu dus het HTC/Android topic (heb ff gezocht en nog niet gevonden)..
Dus problemen, APPs en andere dingen voor HTC/Android... Post hier!
p.s. wat is je leukste app? mijne momenteel google sky maps!
Het Grote Android Topic
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Goed topic

heb zelf net een maandje een HTC Desire, en ben er erg tevreden over, verbaas me nog steeds wel eens over de vette dingen die erop zitten...
Heb nog niet echt in de androidmarket gezeten, alleen ff gauw MSN en update google maps gedownload

heb zelf net een maandje een HTC Desire, en ben er erg tevreden over, verbaas me nog steeds wel eens over de vette dingen die erop zitten...

Heb nog niet echt in de androidmarket gezeten, alleen ff gauw MSN en update google maps gedownload

- MiniBeardie
- Be Mini
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb sinds een maand of drie een HTC Desire, echt een superfijne telefoon
. Werkt heel makkelijk en snel met Android 2.2 en het aantal apps in de Market groeit in een behoorlijk tempo. Echt een mooi apparaat en dat AMOLED-scherm is super (veel mooier dan bijv. het scherm van een iPhone 3GS).

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik had een HTC Hero, die ik nu in gebruik heb voor zakelijk mobiel verkeer..
helaas mag ik van de baas geen internet gebruiken, dus enkel wifi..
daarnaast heb ik de samsung galaxy s waat ik totaal niet tevreden over ben en ga overstappen naar de iPhone 4..
ben nog steeds wel heel tevreden over de Hero.
HTC heeft er goed over nagedacht hoe de interface eruit moet zien en dat is echt een groot pluspunt voor de toekomstige modellen!
helaas mag ik van de baas geen internet gebruiken, dus enkel wifi..
daarnaast heb ik de samsung galaxy s waat ik totaal niet tevreden over ben en ga overstappen naar de iPhone 4..
ben nog steeds wel heel tevreden over de Hero.
HTC heeft er goed over nagedacht hoe de interface eruit moet zien en dat is echt een groot pluspunt voor de toekomstige modellen!
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Is misschien handiger om dit topic om te dopen in Android topic? Aangezien dat de OS is en verder zal het wel allemaal hetzelfde zijn. Heb zelf sinds kort de Xperia X10 en zit met smart te wachten op mijn 2.1 update. Draai nu nog 1.6 namelijk.
Had skymap ook ff geprobeerd, maar toen lag ik in bed, dus qua sterren kon ik weing zien.
Had skymap ook ff geprobeerd, maar toen lag ik in bed, dus qua sterren kon ik weing zien.
Onze sponsors