Onder andere Vodafone heeft Apple bereid gevonden ook aan hun de nieuwe iPhone te gaan leveren.
Voorwaarde daarbij zou zijn dat de minimale afname 200.000 stuks zou zijn (wat de reden zou zijn waarom er geruchten kwamen dat KPN het niet meer zou doen).
Lees bijvoorbeeld hier
Of hier
Of hier
Of hier
Vodafone levet nu de huidige iPhone 3GS via een speciale backdoor constructie. Ze gebruiken daarvoor de website van aanbieder iVoordeel.nl die onderdeel is van XLVoordeel.nl.
Op die laatste is dan ook de reclame voor de iPhone 4 te vinden.
nu is mijn vraag of er hier dus mensen zijn die nu WEL bereid zijn om naar de iPhone over te stappen.
Ik heb zelf namelijk een hekel gekregen aan T-mobile, vanwege de slechte ontvangsten buiten de randstad.
Voorbeeldje: maat van mij woont in Friesland (ja.. dat kan het probleem zijn) en hij kon enkel noodoproepen plaatsen met zijn iPhone 3G op T-mobile. Ook was de hoeveelheid 3G of 3.5G (HSDPA) verbinding beduidend minder dan bij mij (Vodafone). Hij kwam overigens van Vodafone en dat zorgde natuurlijk voor wat wrijving...
Uiteindelijk heeft hij dat ding ingeleverd, z'n geld terug gehad en is hij teruggestapt naar Vodafone.
Ik overweeg nu sterk om met Vodafone te verlengen voor een iPhone 4, als dat werkelijk mogelijk gaat worden.
Die komt vanaf oktober beschikbaar in het Vodafone aanbod, precies wanneer ik mag verlengen.
O ja, ik heb nu een HTC Hero, zojuist geupgrade naar Android 2.1 en ben daar nog steeds super tevreden mee.
Toch trekt die iPhone me wel, want Apple is gewoon echt een vet product!
Voors en na's voor de iPhone...?
Hoor graag jullie reacties

en vul de poll even in