Morgen scheuren we met een paar auto's naar Berlijn. Iemand die een goed punt weet op de route om zo'n sticker aan te schaffen? Net weer voor mij om hier op het laatste moment achter te komen.
iemand info?
thanks
iDD
Umwelt plakkette (milieu sticker Berlijn)
- iDarkDesign
- Transformer
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Bij de veelgestelde vragen staat jou vraag Rein!
http://www.tuev-nord.nl/Keuringen/Umweltplakette.htm

http://www.tuev-nord.nl/Keuringen/Umweltplakette.htm
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
wat een super antwoord
iDD
Ik ga niet naar Apeldoorn daarvoor. Dan gok ik het er maar op. Moet toch nog tig keer tanken voordat ik daar ben. Eentje zal er wel zo'n sticker verkopen.Bij het bestellen van de Umweltplakette stuurt u uw aanvraag per fax, post of email naar ons toe, waarna uw aanvraag wordt verwerkt. Deze wordt vervolgens per post rechtstreeks aan u toegezonden. Voor het verwerken van de aanvraag hebben wij doorgaans twee werkdagen (volgend op de dag van binnenkomst van de aanvraag) nodig om de Umweltplakette aan te maken. Toezending per post zal doorgaans een extra werkdag vragen. Heeft u de Umweltplakette op korte termijn nodig, dan kunt u naar ons keuringscentrum in Apeldoorn komen, alwaar de Umweltplakette ter plaatse wordt aangemaakt en aan u wordt overhandigd.
iDD
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Vandaag zo'n ding hier vlak over de grens bij de TUV/Dekra Stelle Kaldenkirchen gehaald omdat we naar Oberhausen moesten. Weet niet waar je de grens overgaat en welke snelweg je neemt maar er zal vast wel iets in die buurt zijn.
Duurt 2 minuten en kost maar € 6,00
Duurt 2 minuten en kost maar € 6,00
Laatst gewijzigd door ginoceros op 19 mei 2010, 19:31, 1 keer totaal gewijzigd.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
NIET in NL kopen! Kost je iets van 30,- terwijl ze in DLD slechts een tientje zijn!
Als je via A12 bij Emmerich de grens over gaat; in Wesel zit Dekra dichtsbij snelweg.

Als je via A12 bij Emmerich de grens over gaat; in Wesel zit Dekra dichtsbij snelweg.
Gele platen op voor- en achterkant...WoK schreef:Zo lelijk he zo'n sticker op je ruit....
Collega van me heeft ook al zo'n ding....te lelijk voor woorden...

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
omdat er lelijk gele platen opzitten wil nog niet zeggen dat het dan niks meer uitmaakt wat je er voor de rest opplakt. Anders kunnen we net zo goed in een slopel gaan rijden.... 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Berthil schreef:Door zo'n instelling worden dus op auto's met Duitse platen ruitenwisserbladen afgebroken in NLMini Poeper schreef:Gele platen op voor- en achterkant...

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
hallo
Omdat ik ervan uitging dat de IAA niet in een umwelt zone zou liggen, conform twee jaar geleden, nooit meer gedacht aan het halen van zo'n sticker..
totdat ik gisteren in Frankfurt naar de beurs reed op de autobaan stad in, en ineens de umwelt zone niet meer kon vermijden (ja ik kon nog achteruit terug over de snelweg natuurlijk). Wordt dit altijd gecontroleerd en krijgen buitenlandse auto's ook een bekeuring?
Vind het echt onzin, het is gekoppeld aan het kenteken dus ze kunnen toch zien dat ik een benzineauto heb van na een bepaald jaar, geen diesel dus, en dat ik dus ook gewoon het centrum in mag ! (met mijn milieucategorie G mini cooper S
)
Gr
Marcel.
Omdat ik ervan uitging dat de IAA niet in een umwelt zone zou liggen, conform twee jaar geleden, nooit meer gedacht aan het halen van zo'n sticker..
totdat ik gisteren in Frankfurt naar de beurs reed op de autobaan stad in, en ineens de umwelt zone niet meer kon vermijden (ja ik kon nog achteruit terug over de snelweg natuurlijk). Wordt dit altijd gecontroleerd en krijgen buitenlandse auto's ook een bekeuring?
Vind het echt onzin, het is gekoppeld aan het kenteken dus ze kunnen toch zien dat ik een benzineauto heb van na een bepaald jaar, geen diesel dus, en dat ik dus ook gewoon het centrum in mag ! (met mijn milieucategorie G mini cooper S

Gr
Marcel.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Onze sponsors