ik loop al een tijdje met een idee in me hoofd en vroeg me af of meerdere mensen het gaaf zouden vinden en of zoiets uberhaupt mogelijk is.mij lijkt het dus vet om een newminiclub of nms vakblad te maken.een blad wat 4keer per jaar uitkomt ofzo net zoiets als mini scene.zou zoiets in werkelijk gebracht kunnen worden denken jullie of is zoiets veel teveel werk?!kijk zoiets moet qua kosten natuurlijk ook een beetje leuk blijven.het hoeft niet groots te beginnen al blijft het alleen maar in de club!of van enorme kwaliteit te zijn.
dus zijn er mensen die de capiciteiten hebben of weten post het hier.
ik ben benieuwd of jullie het wat lijkt.
New Mini Club autoblad?
- maus105
- Bonkey
- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Wellicht kan iemand met heel veel tijd over een selcctie maken de de postings hier en dat bundelen in een boek 

- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Je zult een goeie sponsor moeten vinden om dit ooit te kunnen bekostigen.
Niet om roet in je idee te gooien maar als voorbeeld, onze club kalender kost al meer dan 600,- euro om alleen te laten drukken, laat staan wat een high glossy autoblad kost.maus105 schreef:het lijkt mij gewoon een superleuk idee,maar dat zeg ik het hoeft niet super profi te zijn ofzo.maar over hoe veel geld zou je dan praten bijvoorbeeld?

- maus105
- Bonkey
Bericht
kijk het is ook gewoon een balletje wat ik opgooi.
kijk en dat bedoel ik dus high glossy hoeft het niet te wezen.en zoiets moet dan ook leuk blijven.niet dat je 20euro voor een blad betaald
je gooit bij mij niet zo gauw roet in me idee hoorossie1972 schreef:Niet om roet in je idee te gooien maar als voorbeeld, onze club kalender kost al meer dan 600,- euro om alleen te laten drukken, laat staan wat een high glossy autoblad kost.maus105 schreef:het lijkt mij gewoon een superleuk idee,maar dat zeg ik het hoeft niet super profi te zijn ofzo.maar over hoe veel geld zou je dan praten bijvoorbeeld?

kijk en dat bedoel ik dus high glossy hoeft het niet te wezen.en zoiets moet dan ook leuk blijven.niet dat je 20euro voor een blad betaald

- maus105
- Bonkey
Bericht
kijk zoiets zou natuurlijk een begin kunnen zijn.thx voor je inputCarl schreef:Je kan het ook als .pdf posten zodat iedereen het kan downloaden, of dat je het alle leden via e-mail toestuurt. De kosten zitten dan puur in de vrije tijd van de personen die het blad moeten gaan vullen en samenstellen.

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Maus, je krijg sowieso een karma van me voor je enthousiasme!
Ik heb zelf totaal geen kaas gegeten van bladen maken en redactionele zaken, maar als t van de grond komt ben ik meer dan bereid je te helpen met het blad....
Topper!
Ik heb zelf totaal geen kaas gegeten van bladen maken en redactionele zaken, maar als t van de grond komt ben ik meer dan bereid je te helpen met het blad....
Topper!

Onze sponsors