Dit weekend is de Hellendoorn Rally weer verreden en als je daar zo dichtbij woont kan je dat natuurlijk niet laten schieten . Was weer erg spectaculair om te zien ! Zijn hier nog meer MINI-rijders geweest?
Ik heb ook bij proef 11 gekeken . Jammer dat ik je niet tegen ben gekomen . Was inderdaad zeer spectaculair, die onverharde wegen waar ze vol overheen knalden . Daarna heb ik nog bij de start gestaan van proef 15 (bij Holten).
Ik ben benieuwd naar de foto's van jou en Niko N. .
Ik was er ook en heb TBL ook gezien, alleen was de eigenaar, volgens de leuke PW R56 MINI Cooper, de bosjes ingedoken om mooie plaatjes te schieten.....
Ik heb nog wel even gezocht, maar kon je nergens vinden
Daarna kwam ik Coen (aka Coen ) tegen. Met hem heb ik die proef bekeken (Rijssen) en ben later achter hem aan gereden naar een andere proef.
Gave foto Wim, ik ga je website in de gaten houden!
Was echte een fantastische rally met een mooi resultaat.
Jammer van het ongeval vrijdagavond op de Luttenbergring. Daardoor verviel de tweede rondkoers.
Maar zaterdag maakte veel goed!
Voor de liefhebbers cq . herkansers de laatste twee rallies voor het seizoen 2009 zijn op:
10 oktober (gewijzigd!) Veenhuizen Groep Nederland Rally (Barneveld) VGN
7 - 8 november Conrad Euregio Rally CER
Nee, die foto heb ik gisteren rond half zeven gemaakt bij Holten (bij de start van KP 15). Daarvoor heb ik in Rijssen bij KP 11 gekeken.
Jammer dat ik jullie niet gezien heb. Als ik vooraf had geweten dat er zoveel clubleden zouden zijn, hadden we even kunnen meeten . Ik hoorde ook pas gisteren dat de rally dit weekend was, dus toen ben ik meteen in de auto gestapt om te gaan kijken.
Bij mij was het hetzelfde... Ik zou gaan met de buurman, maar die liet vrijdag afweten...
Ik had zaterdag niks te doen en had me verheugd op een dagje rally kijken....
Rond de middag toch maar in de auto gestapt en gewoon ergens heen gereden. En per toeval de MINI van TBL gezien en Coen getroffen