Ik liep vandaag door den haag in me AJAX kleding en kreeg weer eens zoals gewoonlijk van alles naar me hooft gegooid die niet voor herhaling vatbaar zijn.
Dat deed me denken en ik vroeg mij af voor welke voetbal club de mensen hier zijn vandaar ook de poll.
Voor welke voetbalclub ben jij??
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Re: Voor welke voetbalclub ben jij??
Ja dat is ook vragen naar problemen!coné schreef:Ik liep vandaag door den haag in me AJAX kleding

- coné
- 4 op een rij!
Bericht
Je moet kijken hoeveel mensen er lopen met feyenoord kleding ofzo
en als ik met fc barca kleding hoor hoor je niemand
EDIT:
wat hebben hier een berg mensen een hekel aan voetbal
Het is echt zo kansloos hoe mensen reageren op straat...MaVaEe schreef:Ja dat is ook vragen naar problemen!coné schreef:Ik liep vandaag door den haag in me AJAX kleding![]()

Je moet kijken hoeveel mensen er lopen met feyenoord kleding ofzo
en als ik met fc barca kleding hoor hoor je niemand

EDIT:
wat hebben hier een berg mensen een hekel aan voetbal

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Het komt vaak genoeg voor dat ik al zappend iets groens snel voorbij zap, dat mijn vriendin zegt dat geen voetbal is maar gewoon iets anders, dan kijk ik ff terug...coné schreef:wat hebben hier een berg mensen een hekel aan voetbal

- Getzz
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik vind al die ellende eromheen zo jammer! Als ik bij een Formule 1 wedstrijd ben zitten verschillende fans door elkaar en juigen voor de winnaar ook al is dat niet hun favo rijder! Echt een topsfeertje... Helaas is dit niet mogelijk met voetbal en verpesten een grote groep rotte appels de lol voor de rest!
Ik hou zelf alleen van WK`s en EK`s
Ik hou zelf alleen van WK`s en EK`s
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Niet echt voetbalfan, maarja ben niet alleen thuis..... dus regelmatig ''verplicht'' voetbal kijken.....
En als we dan toch ergens voor zijn, dan natuurlijk FC Twente.... en ja volgens mij staan we bovenaan
Normaal gesproken ben ik voor Nederland!
En als we dan toch ergens voor zijn, dan natuurlijk FC Twente.... en ja volgens mij staan we bovenaan

Normaal gesproken ben ik voor Nederland!

- coné
- 4 op een rij!
Bericht
trouwens over wat anders ik ben voorstander van de BeneLiga 1 eredivisie voor België + Nederland ik denk dat de competitie daar sterker van kan worden ik bedoel beide landen dreigen naar beneden te gaan in kwaliteit dus dit is misschien een mooie oplossing.
ik kon moeilijk 34 clubs plaatsen de 18 van nl + die 16 van belgie in de poll zetten.Arjan schreef:Ik mis idd Twente en NAC nog![]()
Doe mij maar AJAX
trouwens over wat anders ik ben voorstander van de BeneLiga 1 eredivisie voor België + Nederland ik denk dat de competitie daar sterker van kan worden ik bedoel beide landen dreigen naar beneden te gaan in kwaliteit dus dit is misschien een mooie oplossing.
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maar wel begeleider van de F'jes waarin mijn zoon speelt. Lachen joh, als je de bal beoordeeld als een hoekschop en dat er dan van die mannetjes van 5/6 jaar boos naar je roepen dat het een doeltrap is.
Ik snap de regels niet eens.
Maar de ouders met het meeste verstand van voetbal staan langs de kant de reclame borden aan het hek rechtop te houden.
Klopt.coné schreef:wat hebben hier een berg mensen een hekel aan voetbal
Maar wel begeleider van de F'jes waarin mijn zoon speelt. Lachen joh, als je de bal beoordeeld als een hoekschop en dat er dan van die mannetjes van 5/6 jaar boos naar je roepen dat het een doeltrap is.
Ik snap de regels niet eens.
Maar de ouders met het meeste verstand van voetbal staan langs de kant de reclame borden aan het hek rechtop te houden.
Onze sponsors