Had net Henk aan de telefoon, hij baalt een beetje...
Hij verteld zelf wel waarom, ik geef jullie alvast een hint: toen ik 'm aan de telefoon had reed hij in mijn MINI.
Henk baalt een beetje...
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- FastBunny
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: Henk baalt een beetje...
Voorspelt weinig goedsMini Poeper schreef:Had net Henk aan de telefoon, hij baalt een beetje...
Hij verteld zelf wel waarom, ik geef jullie alvast een hint: toen ik 'm aan de telefoon had reed hij in mijn MINI.

- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha, ik baalde vanwege het feit dat ik in zijn MINI reed en ik (gelukkig) de mijne in de achteruit-kijkspiegel zag met mijn moeder erin. Toch ook wel leuk om je eigen bakkie zo te zien rijden!
Mijn MINI staat vandaag even bij de dealer, want hij krijgt raamklemmetjes, zodat ik geen smerige strepen meer krijg en het windgeruis zal ook afnemen. Valt onder de garantie, dus why not?!
Vanmiddag issie weer de mijne!
Owja, en ik Had MINIpoeper gek gemaakt met het feit dat ik een zwarte S parklane kon krijgen om mee naar huis te rijden, maar dat ik dat niet kon aannemen omdat mijn moeder erbij was. Hij weet alleen nog niet dat ik een grapje maakte

Mijn MINI staat vandaag even bij de dealer, want hij krijgt raamklemmetjes, zodat ik geen smerige strepen meer krijg en het windgeruis zal ook afnemen. Valt onder de garantie, dus why not?!
Vanmiddag issie weer de mijne!

Owja, en ik Had MINIpoeper gek gemaakt met het feit dat ik een zwarte S parklane kon krijgen om mee naar huis te rijden, maar dat ik dat niet kon aannemen omdat mijn moeder erbij was. Hij weet alleen nog niet dat ik een grapje maakte

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
DIPSTICK
henkietenk schreef:Owja, en ik Had MINIpoeper gek gemaakt met het feit dat ik een zwarte S parklane kon krijgen om mee naar huis te rijden, maar dat ik dat niet kon aannemen omdat mijn moeder erbij was. Hij weet alleen nog niet dat ik een grapje maakte

Onze sponsors