in 2004 gekocht, daarna erg langzaam opbouwen.. dit duurde iets te lang daarom 4 weken geleden maar weggebracht en 3 weken later was die klaar.. en viola is erg mooi geworden al zeg ik het zelf hij is uit 1970 met de orginele italiaanse papieren erbij.
Laatst gewijzigd door Hans op 22 jun 2006, 11:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Lachen wij hebben ook nog zo'n ding in de schuur staan wel wat nieuwer uit 1994 de laatste die in in nederland is verkocht van dat oude model. spatborden zijn wat minder rond maar technisch precies hetzelfe.
Wordt regelmatig op gereden (vooral 's-zaterdagmiddagen als ik her en der een biertje haal)
Zo vespa is nog veel erger dan een classic mini.. ik heb elke dag moeten lopen omdat die niet meer wilde starten nadat ik hem even had uitgezet.. vlotternaald blijft hangen en ik heb er al 3 verschillende geprobeerd dus blondie weet waar je aan begint.. maar het is wel leuk
@hans Wat herkenbaar die van ons is ook van tijd tot tijd niet aan de praat te krijgen. Ook een vlotter plobleem volgen de fietsenmaker. Hij krijgt het niet gerepareerd. Ik gebruik spuitbusje met startpilot (ether) niet goe voor motor wel effektief.