..........op MINI2.NL is verwijderd?
Ik niet, maar ik merkte een paar weken terug dat ik niet meer kan inloggen. Zijn er nog meer forummers met dit probleem?
Of blijft iedereen alleen nog maar hier op het forum hangen ( )
Volgens mij kan een 'nieuw' iemand zowieso niet meer op het forum van Mini2.nl kijken. Mijn profiel is daar eind vorig jaar al verdwenen en in principe wordt ik dus ook beschouwd als niet-lid. Ik beschouw mezelf overigens ook als niet-lid Sinds enige tijd kun je alleen nog maar op het forum komen als je wel tot de leden behoort. Ben je dat niet, dan kun je alleen maar op de algemene site van Mini2.nl komen maar niet op het forum. Het lijkt mij dat dit niet zo'n handige keuze is voor hun ledenwerving, want wie wordt er nou lid van iets waarvan hij niet weet wat het is?????
Ik kan er ook nog op, maar ik vind die site zo onoverzichtelijk. Het valt wel op dat alle berichten die erop staan 99% van MMC members zijn en iedere keer dezelfde
Ach ja, voor ex leden van de MMC is het natuurlijk heel makkelijk om een ander forum af te kraken waar veel mensen van de NewMINIclub ook lid van waren. Ik vind het niet netjes. Wat betreft de historie weet ik niet veel af maar je moet het gewoon laten rusten vind ik.