Gisteren op weg naar m'n werk gesport met een zafira getuned naar 230pk, ik met m'n standaard cooper S. Op de zafira stondt een forum, Ik heb daar even gezocht en ja hoor. Het volgende kwam ik tegen.
Vandaag hebben we weer lekker genoten in Renesse.
Op de weg terug naar huis zat ik op een tweebaansweg achter een Mini Cooper S.
Dikke kar om te zien!
Op een gegeven moment gingen we de snelweg op, ik schakelde terug en ging vol op het gas.
Ik haalde de Mini in en dacht 'm te hebben.
Niet dus..... Hij ging eerst ff achter me hangen, ging naar de linkerbaan en kwam me vrolijk voorbij.....
Hij kwam er niet snel langs, maar ik kon 't ff niet bijbenen.....
Hij ging voor me rijden en kon toen niet meer verder bij me vandaan komen.
Op een gegeven moment zag ik 220 op de teller staan. Oeps...... Niet zo erg verantwoordelijk met twee kleintjes achterin
Ik heb het gaspedaal toen maar losgelaten.
Dat deed de bestuurder van de Mini ook, toen hij zag dat ik niet meer wilde sporten.
Hij liet me hem even inhalen en ging mij daarna weer voorbij. Toen hij naast me reed, kreeg ik 'n duimpje van 'm. Dat was dan wel weer leuk
Maar wat zijn die kleine krengen snel, zeg!
En wat ben ik een idioot dat ik met m'n gezin in de wagen zo snel rijd (ook al was 't op een lege snelweg)........
Oh ja. Dit is dus gebeurd met de Zaf. Met de Volvo had ik 'm niet voorbij laten gaan, hoor!
Dit wil ik jullie niet onthouden.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Een hele tijd terug heb ik eens pas iets onverantwoordelijks gezien. Was een golf gti type 2 met rolkooi en sportvelgen etc.. Die reed op een 3 baans snelweg bij de efteling me met een rotgang voor bij. Schat dat de auto zo'n kleine 200 reed als het niet harder was. En toen ik in die wagen keek zag ik ook een klein kind van een jaar of 5 denk los in een kuipstoel zitten zonder gordel. Dat vind ik helemaal absurd...Me vriendin had het ook gezien en die zei ook al dat het een mafketel was.
- marjo
- Enthousiast
Bericht
Nou mij overkwam het twee weken geleden op de A15 richting huis.
Dikke BMW station 7 serie diesel of zoiets (lekker belangrijk). Echter geen kids en een zeer aantrekkelijke heer achter het stuur (Wel lekker belangrijk)
Ja wij vrouwen.....
Maar ik trok hem er wel uit met mijn Cooper
, kreeg dan ook van hem een duim...Echter bij afslag Arkel was de pret over... 
Dikke BMW station 7 serie diesel of zoiets (lekker belangrijk). Echter geen kids en een zeer aantrekkelijke heer achter het stuur (Wel lekker belangrijk)

Ja wij vrouwen.....
Maar ik trok hem er wel uit met mijn Cooper

- new mini
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou ik hoop dat je dezelfde weer snel tegen komt 
Kan je alles weer laten waaien door je lijf
marjo schreef:Nou als er weer een lekker ding zich aandient, waarom niet !!!![]()
Altijd leuk om ff de adrenaline omhoog te pompen. De oude race ervaring komt dan weer lekker naar boven met de nodige agressie

Kan je alles weer laten waaien door je lijf

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Vorige week kwam ik van Waalwijk af richting Tilburg. Een eind voor verkeerslichten rijdt een Smart Forfour rechts van mij met twee jonge gasten. Deze zijn mij een btje aan het uitdagen en ik denk waarom ook niet. GAS!!!
Maar ik raakte die Smart Forfour niet kwijt, ging sneller dan mij!
Spookt er door mij kop: 'Smart Forfour; 1.5 dat is ongeveer 110 pk, dus die moet ik kunnen hebben! Wat gebeurt hier?' Toen bij verkeerslichten werd het me duidelijk: het was een Brabus-versie! Tja deze heeft 177 pk!
Toch herinnerde ik mij ook nog iets anders: men is niet zo te spreken over de door Brabus straffer gemaakte onderstel van de Forfour. Dus bij de grote rotonde die kwam pakte ik hen binnendoor op de rotonde en reed eerder dan hun de afslag af!
Tja, spot niet met mijn kart!
Maar ik raakte die Smart Forfour niet kwijt, ging sneller dan mij!

Toch herinnerde ik mij ook nog iets anders: men is niet zo te spreken over de door Brabus straffer gemaakte onderstel van de Forfour. Dus bij de grote rotonde die kwam pakte ik hen binnendoor op de rotonde en reed eerder dan hun de afslag af!

Onze sponsors