NewMINIclub goed bezig?

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

NewMINIclub goed bezig?

25 mei 2006, 22:45

Wat vinden de lezers van dit forum over de NewMINIclub?
We zijn inmiddels een tijdje op dreef en naar het lijkt is iedereen tevreden over het rijlen en zijlen op de site. Berthil heeft na oprichting een dijk van een internetsite op poten gezet waar iedereen elkaar kan ontmoeten en over van alles en nogwat kan praten. Ook zijn er regelmatig nieuwtjes te vinden op de home page. Maar wat zouden jullie als lezers graag zien wat anders kan, of anders moet?
Er is inmiddels een fraai aantal meetings georganiseerd waar men elkaar kan ontmoeten, ook is er een leuk contact ontstaan met de MINIacs uit Belgie.
Kortom: Wat zien jullie graag bij de NewMINIclub?
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 mei 2006, 00:22

Mmm, kan niks bedenken eigenlijk? Erg leuke site en erg informatief!
Trouwens misschien is het handig een topic met How To's op te zetten? Als ik tijd heb zal ik een How To maken van mijn Hella-verstralers en binnenkort ook de S-uitlaat onder de One
iDarkDesign
Transformer

26 mei 2006, 00:38

Ja, ik denk ook dat een forum topic met alleen maar How to's en prijsvergelijkingen/ prijsindicaties nog wel een aanvuller kan zijn.

Ik heb uitgebreid gebruik gemaakt van het Angel-eyes installatie verslag (al was het maar kort) En ik heb vol interesse zitten lezen/ kijken hoe Sid een tomtom heeft ingebouwd.

Toch ook nog veel opzoek naar prijzen van items, wat is een goede prijs en wat is normaal etc.

Weinig aanvulling op de site zelf eigenlijk!

iDD..... 2 centjes!
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

26 mei 2006, 02:25

Ik heb er niks op aan te merken. Vind het zo allemaal wel ok :)
Erg gezellig hier en veel meets, waar ik helaas niet al te vaak aanwezig ben geweest. Maak het in de toekomst wel goed :)
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

26 mei 2006, 08:36

Ik ben eigenlijk ook heel tevreden over de club, de site en de meetings.
Telkens als Berthil een vernieuwing of uitbreiding mbt de site heeft gevonden denk ik 'hoe komt ie erop?'.
Had ik zelf niet kunnen bedenken. Dus toppie!!! Lekker zo doorgaan... :D
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 mei 2006, 11:39

Vind het een hele goede en overzichtelijke site, leuke clubbers.
Dat van dat How To klinkt me ook wel goed in de oren. Heb zelf de angeleyes geplaatst :D en heb de smaak te pakken :mrgreen: Ben verder niet zo handig, maar als je van sommige handy man/woman iets kan lezen hoe ze het gefixed hebben is het wel leuk om dit na te kunnen lezen :wink:
new mini
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 mei 2006, 13:13

Ik kan er ook weinig aan toevoegen net als de anderen :wink:
Ziet er gewoon allemaal goed uit en kan er veel van leren :P

De mensen zijn ook heel gezellie en behulpzaam :D

Ook zie je steeds meer nieuwe dingen die je dan zelf ook wel weer zou willen hebben :P

How To is misschien idd wel wat dan kan ik ook nog wel eens wat zelf gaan doen :roll: :mrgreen:

Veder een TOPPIEsite houden zo 8) :))
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 mei 2006, 13:41

Ik heb er ook weinig op aan te merken. Zo'n "How To"-forum-onderdeel waar iedereen zijn of haar uitvindingen, eigen ideeën en modificaties hebben aangebracht + hoe dat ze dat hebben gedaan klinkt goed, is leuk om te lezen en is inderdaad altijd handig!
Afbeelding
StarlightNo1
One wheel wonder
One wheel wonder

28 mei 2006, 11:14

Echt een super overzichtelijke mooi vormgegeven site Berthil, mijn complimenten! :-))

Als enige toevoeging kan ik alleen een soort moderatie mechanisme bedenken voor het forum zodat je b.v. "off topic" berichten kunt filteren. Is erg handig om snel informatie op te zoeken. Maar goed .. dit is eigenlijk alleen handig als het aantal posts erg hoog is.
iDarkDesign
Transformer

28 mei 2006, 12:42

met betrekking tot moderatie:

Sommige threads lijken klaar te zijn en kunnen gesloten worden zonder dat er informatie verloren gaat. Misschien is het handig om deze threads in of een speciaal daarvoor aangemaakte plaats te dumpen of deze volledig te verwijderen?

iDD
Demelza
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

28 mei 2006, 12:52

Zal er even op inhaken. Heb hier niets te zeggen, maar op slot zetten is niet altijd de oplossing. Op die manier krijg je ontzettend veel topics over hetzelfde onderwerp. Als het forum zo blijft groeien als het nu doet is het misschien in de toekomst wel een goed plan om een prune te installeren op bijvoorbeeld de chat fora en om te kunnen mergen. Op die manier blijft de chat niet eeuwig bewaard (=veel ruimte) en blijft de informatie bij elkaar. Dus krijg je dan niet 5 topics over hoe verwissel ik m'n spiegelkappen bijv.

Maar volgens mij gaat het op het moment best zo, al zo een beetje meer overzichtelijk zo langzamerhand wel mogen gok ik ;)

Verders, toppie bezig ;)
Demelza
Mini Cooper 1.3i, 1998, Hawaiian Blue + Union Jack rooftop
Nissan Figaro, 1991, Pale Aqua
Toyota IQ, 2011, Pearl White
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 mei 2006, 13:08

Ik heb nog een idee;

Voor buitenstaanders, met name mensen die niet zo veel ervaring hebben met forums is het misschien een goed idee om op de beginpagina van de site een duidelijke link te zetten naar het inschrijven voor bepaalde meetings.

Bijvoorbeeld:

Schrijf je hier in voor de "Rit van de 8 zaligheden"
En dat je dan een inschrijfformulier te zien krijgt die je moet invullen waar de persoonlijke gegeven op komen te staan. Waar ook op staat waar het inschrijfgeld naar toe moet en dergelijke.

Veel mensen kunnen nu namelijk niet vinden waar ze zich moeten inschrijven en weten niet dat je je eerst moet aanmelden om op het forum iets te kunnen zeggen.
Afbeelding
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

29 mei 2006, 13:39

Dat is een heel goed idee. Ik ben nog van plan om een geautomatiseerde agenda te maken waar men meetings in kwijt kan. Het is echter wat complex doordat er zoveel mogelijkheden zijn (één- of meerdaags, binnen/buitenland, van NewMINIclub of buitenaf), dus ik moet er nog eens goed naar kijken. Voor ritten die we dan zelf organiseren moet er dan een invulforumlier met bevestiging van opgave komen. Zit dus in de pipeline (net als de verjaardagskalender :) )
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 mei 2006, 14:04

Ook is er gesproken over visitekaartjes met eventueel een foto erop. Of een spec-sheet voor in je MINI. Zodat je ook beter herkenbaar bent als je uiteindelijk op een meeting verschijnt.
Je blijft ten slotte niet de hele tijd in je MINI zitten totdat je door de medeforummers goed herkend wordt :D
Herbie heeft daar ooit eens een balletje over opgegooid.

Berthil gaat het nog druk krijgen deze zomer :mrgreen:
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 mei 2006, 15:10

Berthil schreef:Dat is een heel goed idee. Ik ben nog van plan om een geautomatiseerde agenda te maken waar men meetings in kwijt kan. Het is echter wat complex doordat er zoveel mogelijkheden zijn (één- of meerdaags, binnen/buitenland, van NewMINIclub of buitenaf), dus ik moet er nog eens goed naar kijken. Voor ritten die we dan zelf organiseren moet er dan een invulforumlier met bevestiging van opgave komen. Zit dus in de pipeline (net als de verjaardagskalender :) )
Okeej! Geweldig! :mrgreen: Ben benieuwd! Als het er net zo goed uit komt te zien als de rest van de site dan zit het zeker goed!
mini7benno schreef:Ook is er gesproken over visitekaartjes met eventueel een foto erop. Of een spec-sheet voor in je MINI. Zodat je ook beter herkenbaar bent als je uiteindelijk op een meeting verschijnt.
Je blijft ten slotte niet de hele tijd in je MINI zitten totdat je door de medeforummers goed herkend wordt :D
Herbie heeft daar ooit eens een balletje over opgegooid.

Berthil gaat het nog druk krijgen deze zomer :mrgreen:
Inderdaad ook een goed idee.
Afbeelding

Terug naar “Kletshoek”