Wat vinden de lezers van dit forum over de NewMINIclub?
We zijn inmiddels een tijdje op dreef en naar het lijkt is iedereen tevreden over het rijlen en zijlen op de site. Berthil heeft na oprichting een dijk van een internetsite op poten gezet waar iedereen elkaar kan ontmoeten en over van alles en nogwat kan praten. Ook zijn er regelmatig nieuwtjes te vinden op de home page. Maar wat zouden jullie als lezers graag zien wat anders kan, of anders moet?
Er is inmiddels een fraai aantal meetings georganiseerd waar men elkaar kan ontmoeten, ook is er een leuk contact ontstaan met de MINIacs uit Belgie.
Kortom: Wat zien jullie graag bij de NewMINIclub?
NewMINIclub goed bezig?
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mmm, kan niks bedenken eigenlijk? Erg leuke site en erg informatief!
Trouwens misschien is het handig een topic met How To's op te zetten? Als ik tijd heb zal ik een How To maken van mijn Hella-verstralers en binnenkort ook de S-uitlaat onder de One
Trouwens misschien is het handig een topic met How To's op te zetten? Als ik tijd heb zal ik een How To maken van mijn Hella-verstralers en binnenkort ook de S-uitlaat onder de One
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ja, ik denk ook dat een forum topic met alleen maar How to's en prijsvergelijkingen/ prijsindicaties nog wel een aanvuller kan zijn.
Ik heb uitgebreid gebruik gemaakt van het Angel-eyes installatie verslag (al was het maar kort) En ik heb vol interesse zitten lezen/ kijken hoe Sid een tomtom heeft ingebouwd.
Toch ook nog veel opzoek naar prijzen van items, wat is een goede prijs en wat is normaal etc.
Weinig aanvulling op de site zelf eigenlijk!
iDD..... 2 centjes!
Ik heb uitgebreid gebruik gemaakt van het Angel-eyes installatie verslag (al was het maar kort) En ik heb vol interesse zitten lezen/ kijken hoe Sid een tomtom heeft ingebouwd.
Toch ook nog veel opzoek naar prijzen van items, wat is een goede prijs en wat is normaal etc.
Weinig aanvulling op de site zelf eigenlijk!
iDD..... 2 centjes!
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
Ik ben eigenlijk ook heel tevreden over de club, de site en de meetings.
Telkens als Berthil een vernieuwing of uitbreiding mbt de site heeft gevonden denk ik 'hoe komt ie erop?'.
Had ik zelf niet kunnen bedenken. Dus toppie!!! Lekker zo doorgaan...
Telkens als Berthil een vernieuwing of uitbreiding mbt de site heeft gevonden denk ik 'hoe komt ie erop?'.
Had ik zelf niet kunnen bedenken. Dus toppie!!! Lekker zo doorgaan...

"We've got a thing that's called...MINI love"
- MINIJCW
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vind het een hele goede en overzichtelijke site, leuke clubbers.
Dat van dat How To klinkt me ook wel goed in de oren. Heb zelf de angeleyes geplaatst
en heb de smaak te pakken
Ben verder niet zo handig, maar als je van sommige handy man/woman iets kan lezen hoe ze het gefixed hebben is het wel leuk om dit na te kunnen lezen 
Dat van dat How To klinkt me ook wel goed in de oren. Heb zelf de angeleyes geplaatst

- new mini
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik kan er ook weinig aan toevoegen net als de anderen
Ziet er gewoon allemaal goed uit en kan er veel van leren
De mensen zijn ook heel gezellie en behulpzaam
Ook zie je steeds meer nieuwe dingen die je dan zelf ook wel weer zou willen hebben
How To is misschien idd wel wat dan kan ik ook nog wel eens wat zelf gaan doen
Veder een TOPPIEsite houden zo

Ziet er gewoon allemaal goed uit en kan er veel van leren

De mensen zijn ook heel gezellie en behulpzaam

Ook zie je steeds meer nieuwe dingen die je dan zelf ook wel weer zou willen hebben

How To is misschien idd wel wat dan kan ik ook nog wel eens wat zelf gaan doen

Veder een TOPPIEsite houden zo

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb er ook weinig op aan te merken. Zo'n "How To"-forum-onderdeel waar iedereen zijn of haar uitvindingen, eigen ideeën en modificaties hebben aangebracht + hoe dat ze dat hebben gedaan klinkt goed, is leuk om te lezen en is inderdaad altijd handig!

- StarlightNo1
- One wheel wonder
Bericht
Echt een super overzichtelijke mooi vormgegeven site Berthil, mijn complimenten! 
Als enige toevoeging kan ik alleen een soort moderatie mechanisme bedenken voor het forum zodat je b.v. "off topic" berichten kunt filteren. Is erg handig om snel informatie op te zoeken. Maar goed .. dit is eigenlijk alleen handig als het aantal posts erg hoog is.

Als enige toevoeging kan ik alleen een soort moderatie mechanisme bedenken voor het forum zodat je b.v. "off topic" berichten kunt filteren. Is erg handig om snel informatie op te zoeken. Maar goed .. dit is eigenlijk alleen handig als het aantal posts erg hoog is.
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
met betrekking tot moderatie:
Sommige threads lijken klaar te zijn en kunnen gesloten worden zonder dat er informatie verloren gaat. Misschien is het handig om deze threads in of een speciaal daarvoor aangemaakte plaats te dumpen of deze volledig te verwijderen?
iDD
Sommige threads lijken klaar te zijn en kunnen gesloten worden zonder dat er informatie verloren gaat. Misschien is het handig om deze threads in of een speciaal daarvoor aangemaakte plaats te dumpen of deze volledig te verwijderen?
iDD
- Demelza
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Zal er even op inhaken. Heb hier niets te zeggen, maar op slot zetten is niet altijd de oplossing. Op die manier krijg je ontzettend veel topics over hetzelfde onderwerp. Als het forum zo blijft groeien als het nu doet is het misschien in de toekomst wel een goed plan om een prune te installeren op bijvoorbeeld de chat fora en om te kunnen mergen. Op die manier blijft de chat niet eeuwig bewaard (=veel ruimte) en blijft de informatie bij elkaar. Dus krijg je dan niet 5 topics over hoe verwissel ik m'n spiegelkappen bijv.
Maar volgens mij gaat het op het moment best zo, al zo een beetje meer overzichtelijk zo langzamerhand wel mogen gok ik
Verders, toppie bezig
Maar volgens mij gaat het op het moment best zo, al zo een beetje meer overzichtelijk zo langzamerhand wel mogen gok ik

Verders, toppie bezig

Demelza
Mini Cooper 1.3i, 1998, Hawaiian Blue + Union Jack rooftop
Nissan Figaro, 1991, Pale Aqua
Toyota IQ, 2011, Pearl White
Mini Cooper 1.3i, 1998, Hawaiian Blue + Union Jack rooftop
Nissan Figaro, 1991, Pale Aqua
Toyota IQ, 2011, Pearl White
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb nog een idee;
Voor buitenstaanders, met name mensen die niet zo veel ervaring hebben met forums is het misschien een goed idee om op de beginpagina van de site een duidelijke link te zetten naar het inschrijven voor bepaalde meetings.
Bijvoorbeeld:
Schrijf je hier in voor de "Rit van de 8 zaligheden"
En dat je dan een inschrijfformulier te zien krijgt die je moet invullen waar de persoonlijke gegeven op komen te staan. Waar ook op staat waar het inschrijfgeld naar toe moet en dergelijke.
Veel mensen kunnen nu namelijk niet vinden waar ze zich moeten inschrijven en weten niet dat je je eerst moet aanmelden om op het forum iets te kunnen zeggen.
Voor buitenstaanders, met name mensen die niet zo veel ervaring hebben met forums is het misschien een goed idee om op de beginpagina van de site een duidelijke link te zetten naar het inschrijven voor bepaalde meetings.
Bijvoorbeeld:
Schrijf je hier in voor de "Rit van de 8 zaligheden"
En dat je dan een inschrijfformulier te zien krijgt die je moet invullen waar de persoonlijke gegeven op komen te staan. Waar ook op staat waar het inschrijfgeld naar toe moet en dergelijke.
Veel mensen kunnen nu namelijk niet vinden waar ze zich moeten inschrijven en weten niet dat je je eerst moet aanmelden om op het forum iets te kunnen zeggen.

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat is een heel goed idee. Ik ben nog van plan om een geautomatiseerde agenda te maken waar men meetings in kwijt kan. Het is echter wat complex doordat er zoveel mogelijkheden zijn (één- of meerdaags, binnen/buitenland, van NewMINIclub of buitenaf), dus ik moet er nog eens goed naar kijken. Voor ritten die we dan zelf organiseren moet er dan een invulforumlier met bevestiging van opgave komen. Zit dus in de pipeline (net als de verjaardagskalender
)

- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ook is er gesproken over visitekaartjes met eventueel een foto erop. Of een spec-sheet voor in je MINI. Zodat je ook beter herkenbaar bent als je uiteindelijk op een meeting verschijnt.
Je blijft ten slotte niet de hele tijd in je MINI zitten totdat je door de medeforummers goed herkend wordt
Herbie heeft daar ooit eens een balletje over opgegooid.
Berthil gaat het nog druk krijgen deze zomer
Je blijft ten slotte niet de hele tijd in je MINI zitten totdat je door de medeforummers goed herkend wordt

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ben benieuwd! Als het er net zo goed uit komt te zien als de rest van de site dan zit het zeker goed!
Okeej! Geweldig!Berthil schreef:Dat is een heel goed idee. Ik ben nog van plan om een geautomatiseerde agenda te maken waar men meetings in kwijt kan. Het is echter wat complex doordat er zoveel mogelijkheden zijn (één- of meerdaags, binnen/buitenland, van NewMINIclub of buitenaf), dus ik moet er nog eens goed naar kijken. Voor ritten die we dan zelf organiseren moet er dan een invulforumlier met bevestiging van opgave komen. Zit dus in de pipeline (net als de verjaardagskalender)

Inderdaad ook een goed idee.mini7benno schreef:Ook is er gesproken over visitekaartjes met eventueel een foto erop. Of een spec-sheet voor in je MINI. Zodat je ook beter herkenbaar bent als je uiteindelijk op een meeting verschijnt.
Je blijft ten slotte niet de hele tijd in je MINI zitten totdat je door de medeforummers goed herkend wordt![]()

Onze sponsors