Het Apple topic
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!

Bericht
@sven, yep kon in de stad nou niet echt iets vinden wat me kon bekoren.
Kan iemand mij trouwens alsjeblieft helpen, ik wordt helemaal gek van het zoeken: Kun je je contactlijst in adium opslaan en importeren in het adresboek van apple?
Kan iemand mij trouwens alsjeblieft helpen, ik wordt helemaal gek van het zoeken: Kun je je contactlijst in adium opslaan en importeren in het adresboek van apple?
- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
geen probleem. alleen knippen plakken van de ene versie in de andere versie gaat niet zonder problemen. maar je kunt ze gewoon naast elkaar draaien..
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
Ik heb even nagevraagd, het gaat toch om een G5, dus opnieuw de vraag of je beide versies tegelijk op je Mac kunt hebben.[/quoteRobbee schreef:MaVaEe schreef:Volgens mij is er geen support voor CS4 op een G4. Minimum eisen zijn G5...
geen probleem. alleen knippen plakken van de ene versie in de andere versie gaat niet zonder problemen. maar je kunt ze gewoon naast elkaar draaien..
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!

Bericht
Heb ik al even naar gekeken maar is nog aardig wat werk zag ik op youtube.
Dus denk niet dat ik dat direct ga doen.
Dus denk niet dat ik dat direct ga doen.
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!

Bericht
Oh sorry!
Nee Jurgen je moet echt de hele laptop uit elkaar halen, en dat zie ik niet direct zitten
Nee Jurgen je moet echt de hele laptop uit elkaar halen, en dat zie ik niet direct zitten
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!

Onze sponsors