Tsjonge jonge, en dat zeggen ze nu pas. Alsof je dat vanzelf wel kunt ontdekken. Maar werkt wel prima!
Geweldig hoor.
Het Apple topic
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Volgens mij is die Apple Ipad een schot in de roos.
Als je ermee kunt internetten thuis op de bank, films kijken onderweg, foto's meenemen om te laten zien op de verjaardag en het ding als muziekbibliotheek kunt draaien, is er in mijn ogen een ENORME markt voor. Dan heb je vrijwel alles waarvoor veel mensen nu een veel uitgebreidere pc of mac hebben gekocht, met functies die ze niet gebruiken.
Ik zie het vooral als aanvulling op een bestaande pc of mac, en niet als vervanging.
Bellen is toch geen winstmarkt meer, omdat er teveel concurrentie van andere bedrijven is. Het voordeel is dat dan ook het gezeur van de combinatie-verkoop met telefonie-giganten geen issue meer is (jammer voor de Belgische Apple verkopers (o.a. Jurgen)
).
Wie weet komt er bij mij thuis ook ooit zo'n ipad, gewoon voor de leukigheid of handigheid (een van de twee
). Ik vrees wel de prijs die er gevraagd gaat worden voor dit apparaat.
Als je ermee kunt internetten thuis op de bank, films kijken onderweg, foto's meenemen om te laten zien op de verjaardag en het ding als muziekbibliotheek kunt draaien, is er in mijn ogen een ENORME markt voor. Dan heb je vrijwel alles waarvoor veel mensen nu een veel uitgebreidere pc of mac hebben gekocht, met functies die ze niet gebruiken.
Ik zie het vooral als aanvulling op een bestaande pc of mac, en niet als vervanging.
Bellen is toch geen winstmarkt meer, omdat er teveel concurrentie van andere bedrijven is. Het voordeel is dat dan ook het gezeur van de combinatie-verkoop met telefonie-giganten geen issue meer is (jammer voor de Belgische Apple verkopers (o.a. Jurgen)

Wie weet komt er bij mij thuis ook ooit zo'n ipad, gewoon voor de leukigheid of handigheid (een van de twee

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Guys,
Vanaf een uurtje of geleden is mijn iPhone volledig vast gelopen.
Ik had geen service en probeerde de vliegtuig modus te activeren.
Scherm volledig vast....heb via de twee knoppen techniek de iPhone geprobeerd te herstarten...hij gaat wel uit, en als ik na een paar minuten m weer aanzet verschijnt het witte appletje...
Maar...daar blijft het bij...nu al enkele malen geprobeerd, maar het doet verder niets...
Iemand suggestie wat het kan zijn, of hoe ik m anders kan resetten?
Hij reageert ook niet op Itunes..
Vanaf een uurtje of geleden is mijn iPhone volledig vast gelopen.
Ik had geen service en probeerde de vliegtuig modus te activeren.
Scherm volledig vast....heb via de twee knoppen techniek de iPhone geprobeerd te herstarten...hij gaat wel uit, en als ik na een paar minuten m weer aanzet verschijnt het witte appletje...
Maar...daar blijft het bij...nu al enkele malen geprobeerd, maar het doet verder niets...
Iemand suggestie wat het kan zijn, of hoe ik m anders kan resetten?
Hij reageert ook niet op Itunes..

Laatst gewijzigd door GreyCooperS op 31 jan 2010, 20:28, 1 keer totaal gewijzigd.
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Als hem uit staat.
Home knop indrukken en verbinden met iTunes terwijl je die knop ingedrukt houd.
Je iPhone komt dan in herstelmodus en dan kan iTunes hem herstellen (lees: alles inclusief uwe jailbrake) gaat eraf.
Herstellen kan je wel van je laatste reservekopie (als je die moest hebben).
Home knop indrukken en verbinden met iTunes terwijl je die knop ingedrukt houd.
Je iPhone komt dan in herstelmodus en dan kan iTunes hem herstellen (lees: alles inclusief uwe jailbrake) gaat eraf.
Herstellen kan je wel van je laatste reservekopie (als je die moest hebben).
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
als ik m helemaal uit ziet en dan je instructies opvolg, gaat alleen het witte appletje weer aan...iTunes start niet op...als iTunes al aan staat herkend die het toestel niet 

- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
yup, alleen de jaibreak is er vanaf
Maar goed, ik heb gelukkig al mn gegevens nog
Jailbreak was voornamelijk voor de thetering...maar is geen doodzonde als ik dat niet heb

Maar goed, ik heb gelukkig al mn gegevens nog

Jailbreak was voornamelijk voor de thetering...maar is geen doodzonde als ik dat niet heb

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors