PS3 Online, NewMINIclubbers?!
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Dat is weer een quote die helemaal buiten proporties wordt geblazen. Nu gaat iedereen denken. Dat GT5, dat werkt niet op de PS3! ze moeten dat eerst allemaal gaan omzetten!
Nee.
Hij heeft gezegd dat je de software moet ontwikkelen binnen de grenzen van wat de hardware aankan. Dat moet zo met elke game en software out there. Tuurlijk kunnen ze de software zo maken dat het te mooi voor woorden is, maar zonder platform om het op uit te brengen heb je er niets aan.
iDD
Nee.
Hij heeft gezegd dat je de software moet ontwikkelen binnen de grenzen van wat de hardware aankan. Dat moet zo met elke game en software out there. Tuurlijk kunnen ze de software zo maken dat het te mooi voor woorden is, maar zonder platform om het op uit te brengen heb je er niets aan.
iDD
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
true, GT5 zal als een trein lopen op de ps3 alleen had die aziaat er graag nog meer grafisch geweld ingebouwd. Betekent dus dat GT6 5 op dit gebied weer zal overtreffen en we voorlopig nog wel wat te doen hebben
Gister overigens paar potjes fifa gespeeld tegen lombardi, was leuk! paar keer verloren, paar keer gewonnen. Ging wel gelijk op. Whooooo's next?!

Gister overigens paar potjes fifa gespeeld tegen lombardi, was leuk! paar keer verloren, paar keer gewonnen. Ging wel gelijk op. Whooooo's next?!

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
iDarkDesign schreef:Hij heeft gezegd dat je de software moet ontwikkelen binnen de grenzen van wat de hardware aankan. Dat moet zo met elke game en software out there. Tuurlijk kunnen ze de software zo maken dat het te mooi voor woorden is, maar zonder platform om het op uit te brengen heb je er niets aan.
iDD
Dus als je zelf niet in staat bent om je software op een tijdige manier en binnen de gestelde deadlines te releasen, geef je gewoon het platform de schuld?GeoBem007 schreef:Komt er op neer dat ie eigenlijk zegt dat PS3 "zijn" visie van hoe GT er moet uitzien niet aankan.

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD
Het uitstellen van nu en deze quote hebben niets met elkaar te maken. Ze hebben het uitgesteld om wat voor een rede dan ook. De quote gaat er om dat ze het mogelijk achten dat ze een nog foto realistischere game kunnen neerzetten, maar dat de huidige hardware het niet aankan.Marcel Always Open schreef:Dus als je zelf niet in staat bent om je software op een tijdige manier en binnen de gestelde deadlines te releasen, geef je gewoon het platform de schuld?
iDD
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb je toegevoegd ja!JunkyXL schreef:ik, moet alleen t spel nog ff ophalen
vanavond krijg ik wel black ops ... iemand die dat online gaat doen?
AJ, heb je me al toegevoegd, of nee, mij uitgenodigd?
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Demo....GT5....Nordschleife....?
In de PS3 store?
Huh?Daveke schreef:Vandaag even de demo van GT5 gespeeld, inclu de Nordschleife, HEERLIJK!
Ook Fifa11 gekocht, werkelijk, ik heb er een avondje ergeren op zitten:
Ik vind het tot dusver echt GROTE RUK! Fifa10 was veel makkelijker te spelen..
Demo....GT5....Nordschleife....?
In de PS3 store?
Onze sponsors