voor zover bij mij bekend....ben ik er morgen bij
Gumball 3000 komt naar Amsterdam
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Zo, net een uurtje thuis.
Het was spektakel zoals verwacht, en wat een schitterende auto's.
Na een tijd bij de rotonde gestaan te hebben zijn we nog even richting het plein gelopen.
Zelf ben ik later nog even tussen al het moois gaan kijken.
En daar stond gewoon Des tussen.
En nadat ik met TBL op pad ging reed net DES weg met Marc achterin.
FF snel begroet, ze gingen wat mensen oppikken begreep ik.
Volgens Marc gaan ze vanuit Amsterdam op transport, en rijden dan dus:
niet naar de Duitse grens!
Dat is dus heel erg jammer.
(kijk/raadpleeg toch ff op twitter)
Foto's zijn matig, flitsen op straat blijft weinig van over.
Ik moet ze nog uitzoeken en wat oppeppen, maar vast even onze MINI trots Des.

Aankomst Des rotonde Waterlooplein. (als een van de eerste)

Geparkeerd tussen niet echt slecht gezelschap.
(nu ff slapen, morgenmiddag nog wat plaatjes v/d andere bolides)
Het was spektakel zoals verwacht, en wat een schitterende auto's.
Na een tijd bij de rotonde gestaan te hebben zijn we nog even richting het plein gelopen.
Zelf ben ik later nog even tussen al het moois gaan kijken.
En daar stond gewoon Des tussen.
En nadat ik met TBL op pad ging reed net DES weg met Marc achterin.
FF snel begroet, ze gingen wat mensen oppikken begreep ik.
Volgens Marc gaan ze vanuit Amsterdam op transport, en rijden dan dus:
niet naar de Duitse grens!
Dat is dus heel erg jammer.
Foto's zijn matig, flitsen op straat blijft weinig van over.
Ik moet ze nog uitzoeken en wat oppeppen, maar vast even onze MINI trots Des.

Aankomst Des rotonde Waterlooplein. (als een van de eerste)

Geparkeerd tussen niet echt slecht gezelschap.
(nu ff slapen, morgenmiddag nog wat plaatjes v/d andere bolides)
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Godverdomme, en ik maar sjouwen en met de zweep aan de gang om dat podium maar op tijd weg te krijgen. Denk ik om 9 uur 'dat zal wel voorbij zijn, biertje dan maar' Had ik gewoon even om de hoek moeten gaan kijken!
Vind het heel tof voor Des. Dit is denk ik toch wel een beetje een droompje!
iDD
Vind het heel tof voor Des. Dit is denk ik toch wel een beetje een droompje!
iDD
- snans
- Volledig MINI minded!

- Naatje
- Shopaholic!
- Contacteer:
Bericht
Kort samengevat => DIKKE SHIT!!!
Wat onwijs VET!! Ik was er voor de 1e keer bij maar wat een topavond heb ik gehad, een smile van oor tot oor
wat een bolides reden er voorbij
we stonden goed opgesteld en konden de auto`s van dichtbij zien. Des ook gespot, kwam als derde binnen.
Daarna ook nog ff op het plein gaan kijken, toen kwamen er ook nog een paar dikke rides voorbij
rond kwart voor 12 naar huis gegaan want na 3 uur staan had ik inmiddels wel stalpoten gekregen.
Mensen was weer gezellig!! Ik heb genoten!!
Gave foto`s weer Wim, goed gelukt
Marc, bedankt voor het ons op de hoogte houden!!
Daarna ook nog ff op het plein gaan kijken, toen kwamen er ook nog een paar dikke rides voorbij
Mensen was weer gezellig!! Ik heb genoten!!
Gave foto`s weer Wim, goed gelukt
Marc, bedankt voor het ons op de hoogte houden!!
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Des
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Zo was inderdaad wel een dagje! Ik snap niet hoe ik als 4e kon binnen komen aangezien we achteraan de grid stonden in London en pas 45 min na de start van de eerste auto's over de startlijn op Pall Mall gingen. Daarnaast had onze eurotunnel trein 20 minuten vertraging en ben ik ook nog een lekker stuk omgereden. Tot nu toe geen bonnen gehad en overal lekker doorgereden, de Mini heeft erg veel respect en positieve reacties gekregen dus dat is erg cool!
Vannochtend als 1e aangekomen in Kopenhagen. De meeste gumballers zitten nu in bussen onderweg naar de deens/duitse grens waar de auto's al op trailers naar onderweg zijn.
Laatste updates:
http://twitter.com/gumball_3k
Vannochtend als 1e aangekomen in Kopenhagen. De meeste gumballers zitten nu in bussen onderweg naar de deens/duitse grens waar de auto's al op trailers naar onderweg zijn.
Laatste updates:
http://twitter.com/gumball_3k
Des - GT spirit . com
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Even een hele onbescheiden vraag, zo op de zondag morgen..
..heb jij nu 35.000,- betaald om met je mini mee te mogen rijden
of heb je een sponsor?
..heb jij nu 35.000,- betaald om met je mini mee te mogen rijden
of heb je een sponsor?
- Mats
- Volledig MINI minded!

Bericht
Des ben je gewoon direct doorgereden naar Kopenhagen?
Het was gisteravond echt super, ik ben zelf niet mega lang geweest en heb denk ik zo'n 30-40 auto's zien binnenkomen. Wat een wagens (Jon Olsson's Lambo LP670-4 was verreweg mijn favoriet, vooral toen hij voor ons even flink ging revven). Verder nog gezellig met wat MiniClub mensen staan praten
Trouwens, misschien een heel gek plan, maar aangezien hier best wel veel enthousiastelingen zijn dit dit soort dingen te gek vinden. Is het misschien een idee om een soortgelijke (op veel kleinere schaal) Rally te organiseren met de Miniclub? Een dag of 5-6 en flinke afstanden naar leuke steden? (mijn broer heeft ooit zo'n plan gemaakt, 6 dagen, 3000km, leuke route (kan er meer details over geven)).
Het was gisteravond echt super, ik ben zelf niet mega lang geweest en heb denk ik zo'n 30-40 auto's zien binnenkomen. Wat een wagens (Jon Olsson's Lambo LP670-4 was verreweg mijn favoriet, vooral toen hij voor ons even flink ging revven). Verder nog gezellig met wat MiniClub mensen staan praten
Trouwens, misschien een heel gek plan, maar aangezien hier best wel veel enthousiastelingen zijn dit dit soort dingen te gek vinden. Is het misschien een idee om een soortgelijke (op veel kleinere schaal) Rally te organiseren met de Miniclub? Een dag of 5-6 en flinke afstanden naar leuke steden? (mijn broer heeft ooit zo'n plan gemaakt, 6 dagen, 3000km, leuke route (kan er meer details over geven)).
- Ries
- Volledig MINI minded!

Bericht

Jammer voor degene langs de weg naar Duitsland. Wij zij zelf gisteren bij Hazeldonk wezen kijken. Toch wel leuk om te zien wat er ook allemaal op af komt. We hadden zelf de RS6 bij en grappig om te zien dat als je even met een Gumballer meerijdt de Stinger bij ons in de auto ook tekeer ging. Dus die rides zitten ook aardig vol met apparatuur.
Jammer voor degene langs de weg naar Duitsland. Wij zij zelf gisteren bij Hazeldonk wezen kijken. Toch wel leuk om te zien wat er ook allemaal op af komt. We hadden zelf de RS6 bij en grappig om te zien dat als je even met een Gumballer meerijdt de Stinger bij ons in de auto ook tekeer ging. Dus die rides zitten ook aardig vol met apparatuur.

- Getzz
- Volledig MINI minded!

Bericht
Dan moeten de wagens ook zo bestickerd worden! Brute shit!...jelle en ik hadden ook al zo`n idee. Dus dat komt helemaal goed..Mats schreef:Des ben je gewoon direct doorgereden naar Kopenhagen?
Onze sponsors