ok thanks! Geen andere merken overwegen dus. En de verschillen tussen beide zijn?
MR
Fotografie topic: alles over camera's en goed fotograferen
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
de 400d is niet echt de opvolger van de 350D maar iets hoger in het segment. Hij is weer iets beter sneller etc, maar dat merk je ook aan de prijs. Met een beetje zoeken kun je de 350D nog vinden.
Probeer de "Kit" te kopen, dat is een combinatie van body met lens 18-55 en geheugen voor een leuker prijsje dan de drie apart.
En je hebt nog een tas nodig, probeer een deal bij de fotograaf te maken voor een leuk pakketje (bijv tas en extra geheugen gratis erbij of zo).
Probeer de "Kit" te kopen, dat is een combinatie van body met lens 18-55 en geheugen voor een leuker prijsje dan de drie apart.
En je hebt nog een tas nodig, probeer een deal bij de fotograaf te maken voor een leuk pakketje (bijv tas en extra geheugen gratis erbij of zo).
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kijk ik heb ooit Canon gekocht en ben gewend mee. Niet speciaal, maar ooit met de 400D een middagje kunnen schieten... Heb echt de ballen verstand ervan. Als het een Nikon geweest was vond ik het ook super...
Maar hoor graag de verschillen tussen beide om de keuze beter te maken.
MR
Maar hoor graag de verschillen tussen beide om de keuze beter te maken.
MR
- Nexus
- Bijna verslaafd
Bericht
Absoluut, enorm blij mee. Pas bij 'n familiefeest 400 plaatjes geschoten. SLR is zó heerlijk, je spot iets en voor je 't weet heb je al gezoomd, gefocussed en *klak* 't staat erop. Ik heb zo echt heel erg veel fotomomenten kunnen pakken die me niet gelukt waren met 'n compactcamera.
Onze sponsors