Show je bureaubladachtergrond:P
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo had ik het een tijdje geleden met een vakantiefoto van Andalusië.

Tegenwoordig rouleren al mijn foto's om de vijf minuten als desktop achtergrond dus die 12.570 hier laten zien is wat veel
Bij het eten zorg k er dan voor dat alle programma's geminimaliseerd zijn en dat is soms erg leuk als er foto's van de kinderen van vroeger voorbij komen.

Tegenwoordig rouleren al mijn foto's om de vijf minuten als desktop achtergrond dus die 12.570 hier laten zien is wat veel

Bij het eten zorg k er dan voor dat alle programma's geminimaliseerd zijn en dat is soms erg leuk als er foto's van de kinderen van vroeger voorbij komen.
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Goed gezien 
Die is intussen vervangen door SONY HDD recorder maar de VCR staat nog boven bij mijn zoon bij mijn oude PC
Ik gebruik(te) die als tuner en dan via een 'video in' kaart haal ik het signaal binnen en kan zo op de PC opnames en programma's bekijken. Erg handig en nu nog handiger met de HDD recorder

Die is intussen vervangen door SONY HDD recorder maar de VCR staat nog boven bij mijn zoon bij mijn oude PC

Ik gebruik(te) die als tuner en dan via een 'video in' kaart haal ik het signaal binnen en kan zo op de PC opnames en programma's bekijken. Erg handig en nu nog handiger met de HDD recorder

- MaVaEe
- Koeien-teller
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Gaaf! Dat wil ik dus ook 

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- Naatje
- Shopaholic!
- Contacteer:
Onze sponsors