Styled cars gallery
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Styled cars gallery
Die jongen van wie die foto's zijn is in Japan ook bij zijn bedrijf geweest. Zodoende ook bij de bouw van die 993 geweest. Ik zal eens wat meer foto's van opzoeken 

- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die tweede verdieping op de vleugel had van mij niet gehoeven, maar verder echt een super dikke kar! 

- Sven
- Volledig MINI minded!
- Ward
- Volledig MINI minded!
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zijn gemaakt door een vriend van me.
Day 3 + 4; finishing touch!

Day 3 + 4; finishing touch!

Laatst gewijzigd door Sven op 11 mar 2014, 11:57, 1 keer totaal gewijzigd.
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou! Vind eigenlijk dat elke Porsche er zo uit moet zien. Stukken beter dan standaard. Of het nou een zeldzaam ding is of niet. Dit ziet er toch miljoen keer beter iit
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het blijven echt masterlijke dingen. Ze komen op Speedhunters.com ook redelijk vaak voorbij. Echt geniaal gewoon. Lekker tegen de heilige huisjes aan schoppen. Me like very mucho
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Het is is gewoon echt heel bruut!
Mwa... Ik denk dat er wel modellen moeten zijn die er zo uit zien. Het moet wel speciaal blijven. Een GT2 of GT3 al dan niet in RS of RSR uitvoering oid.mushrop schreef:Nou! Vind eigenlijk dat elke Porsche er zo uit moet zien.
Het is is gewoon echt heel bruut!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Erwin CS
- Be Mini
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kritiekpuntje; die uitlaten hadden nu ook wel aangepakt mogen worden 

- Richard030
- Bijna verslaafd
Bericht
Beetje de style van Liberty Walk LB Performance... Hele dikke Porker!

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mocht je er van houden/meer van willen zien dan kan ik je ALLE artikelen op www.speedhunters.com van harte aanraden.
Nou ga je dus echt te ver. Alles maar dan ook alles met overfenders is gejat van RWB. Nakai San is de eerste geweest die het op moderne auto's heeft toegepast en al vrij snel volgden anderen zoals Kei Miura die begon met een GT86 vervolgens kwam Kato San van Liberty Walk op de proppen met een veel te brede M3, GTR en als klap op de vuurpijl een 458 Italia. Of het allemaal je smaak is kun je over twisten maar het is een stijl die vooral door Nakai San is bedacht en verder is uitgerold door Miura San.Richard030 schreef:Beetje de style van Liberty Walk LB Performance... Hele dikke Porker!![]()
Mocht je er van houden/meer van willen zien dan kan ik je ALLE artikelen op www.speedhunters.com van harte aanraden.

Onze sponsors