Echt styled kan je het niet noemen naar mijn mening, maar deze stond bij de autospots op autoblog. Een Peugeot 308 CC met Cooper S side scuttles aan de voor en achterkant!
Tja dat is jouw mening.
Maar dat het jouw smaak niet is wil nog niet zeggen dat hij geen smaak heeft.
Hooguit een andere vorm om zijn persoonlijke smaak te uiten.
Blijft opvallend dat iemand die andere inzichten heeft op PERSOONLIJKE smaak hier vaak wordt afgebrand.
toen degene die mijn eerste alfa spider overnam hem omtoverde tot 'MattBlack' wist ik ook niet hoe hij het in zijn hoofd haalde om mijn met veel pijn en moeite gescorede MoMo leren zetels er weer uit te slopen en te vervangen door grijs gestoffeerde exemplaren en de auto ook nog eens in mat zwart te spuiten
grappig overigens hoeveel bekijks hij had. stiekum heb ik toch altijd de indruk dat het dan ook niet zozeer om de smaak, maar eerder om de aandacht gaat
Over smaak valt niet te twisten. Ik vind een standaard 308 CC op zich al niets bijvoorbeeld, maar er zijn genoeg mensen die 'm wel mooi vinden. Prima.
Maar deze 308.....
Die R53 scuttles moet ie lekker zelf weten, maar die skirts in combinatie met die achterbumper..... Er zit gewoon geen logica in, de lijn van de auto klopt voor geen meter.
Met een lagere achterbumper zou het beter zijn. Dan nog kan je het mooi vinden of niet, maar het klopt wel meer.
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45 Justa Cooper