Styled cars gallery

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
maus105
Bonkey

13 feb 2013, 18:46

Komt ook in driedeurs:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Interieur is inderdaad een stuk netter zo!
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 feb 2013, 19:07

Ziet er helemaal niet slecht uit, zeker niet met deze wielen er onder! Ben alleen bang dat je deze een stuk minder in de praktijk gaat zien :( Het interieur is inderdaad een stuk vooruit gegaan, het ziet er een stuk hoogwaardiger uit.
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

13 feb 2013, 20:02

kimi100 schreef:Ziet er helemaal niet slecht uit, zeker niet met deze wielen er onder! Ben alleen bang dat je deze een stuk minder in de praktijk gaat zien :( Het interieur is inderdaad een stuk vooruit gegaan, het ziet er een stuk hoogwaardiger uit.
DEnk dat het nog wel gaat meevallen!
Er rijden nu ook genoeg FR rond! En dit is natuurlijk ook nog niet de snelste versie, er komt zeker nog wel een Cupra met een 2.0TFSI!
Althans.. gok ik/neem ik aan..

En als deze net zo snel in waarde dalen als de huidige generatie dan rij ik er 1 over 5jaar :lol:
Of miss een Exeo.. ook niet verkeerd!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 feb 2013, 02:44

FR's zie je inderdaad nog redelijk vaak, daar heb je gelijk in! Ik vind het erg slim dat ze ook een diesel FR maken. Heb je toch de looks zonder dat je per se een benzine moet hebben :D

Ja we gaan het zien over een aantal jaar wat de restwaarde doet :wink:
maus105
Bonkey

14 feb 2013, 08:49

BMX schreef:
kimi100 schreef:Ziet er helemaal niet slecht uit, zeker niet met deze wielen er onder! Ben alleen bang dat je deze een stuk minder in de praktijk gaat zien :( Het interieur is inderdaad een stuk vooruit gegaan, het ziet er een stuk hoogwaardiger uit.
DEnk dat het nog wel gaat meevallen!
Er rijden nu ook genoeg FR rond! En dit is natuurlijk ook nog niet de snelste versie, er komt zeker nog wel een Cupra met een 2.0TFSI!
Althans.. gok ik/neem ik aan..

En als deze net zo snel in waarde dalen als de huidige generatie dan rij ik er 1 over 5jaar :lol:
Of miss een Exeo.. ook niet verkeerd!
Volgens mij bedoelde kimi meer dat je de 3 deurs minder vaak zal zien of niet?

Leon's dalen inderdaad behoorlijk snel in waarde! Maar ik denk als je geld wilt verdienen dat je dat niet in je auto moet zoeken :lol: . Althans ik schrik er altijd van als je vraagt wat je auto nog waard is! :lol:
Auto's in de middenklasse zien er allemaal niet bijzonder uit als je het mij vraagt. Ze hebben allemaal een verlaging en mooie velgen nodig. Dikke en aparte versies kom je veel minder tegen. De nieuwe leon zal meer standaard en in de eco versie verkocht worden dan de FR's of cupra's.
Vorige week nog deze shop gemaakt(in wat mij betreft een van de mooiste kleuren voor een auto!)
Afbeelding
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 feb 2013, 09:22

BMX schreef:DEnk dat het nog wel gaat meevallen!
Volgens mij is FR tegenwoordig niet meer dan een pakketje wat je ook op de lichtst gemotoriseerde versies kunt krijgen. Net als Audi S line.
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

14 feb 2013, 09:26

frankie schreef:
Volgens mij is FR tegenwoordig niet meer dan een pakketje wat je ook op de lichtst gemotoriseerde versies kunt krijgen. Net als Audi S line.
Het wordt idd allemaal een beetje verbasterd dat sportieve gebeure..
Gister dacht ik in een heeeeele dikke 1-serie te stappen..... ik kwam van een hele koude kermis thuis!
Zonde dat soort dingen :(

Maar toen ik nog op autojacht was, waren de meeste FRs met een 2.0TFSI onder de kap..
Dus nu is het wachten tot de cupra!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 feb 2013, 09:43

@Maus ik doelde wel op het minder zien van de FR's dan doorsnee Leon's, maar ik denk dat je ook gelijk gaat krijgen dat je de drie deurs minder gaat zien, dan de 5-deurs. Kijk maar eens naar het aantal megane coupe's of drie deurs Golf. Deze zie je een stuk minder dan hun 5-deurs evenknie. Maar laten we hopen dat het een succes wordt, en dat ze worden uitgevoerd in jou shop, want dan ziet ie er echt heel goed uit! :D
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 feb 2013, 11:00

BMX schreef:
frankie schreef:
Het wordt idd allemaal een beetje verbasterd dat sportieve gebeure..
Gister dacht ik in een heeeeele dikke 1-serie te stappen..... ik kwam van een hele koude kermis thuis!
Zonde dat soort dingen :(

Maar toen ik nog op autojacht was, waren de meeste FRs met een 2.0TFSI onder de kap..
Dus nu is het wachten tot de cupra!
Ja bij de vorige Leon's was FR echt een type aanduiding. Zeg maar gelijk aan GTI. Maar bij de huidige dus niet meer. Je kunt een Ibiza tegenwoordig met elke motor als FR bestellen.
maus105
Bonkey

14 feb 2013, 12:23

Klopt! De 1.2 105pk kun je zelfs in FR"line" kopen.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 feb 2013, 12:38

da's dan altijd weer jammer vind ik.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 feb 2013, 14:48

Sja, beetje wel ja, iedereen doet er aan mee. Bij BMW hebben ze ook M pakketten en nu Sportline.
maus105
Bonkey

14 feb 2013, 18:35

Op zich vind ik het wel begrijpelijk. Optische tuning met een zuinigere motor is wel wat de consument wil tegenwoordig. Alleen vind ik dan dat je een duidelijke onderscheiding tussen de tekentjes moet hebben. S-line of R line heeft duidelijke tekens vind ik. Maar dat FR teken bijv. is hetzelfde als de daadwerkelijk echte FR en dat is dan wel weer jammer.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 feb 2013, 19:07

dat bedoel ik idd. Je hebt gelijk dat de andere merken dat ook doet, alleen mag er wel wat meer onderscheid.

Uiteindelijk is het allemaal logisch, want de klant wil het dus doen ze het.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
maus105
Bonkey

14 feb 2013, 19:56

Afbeelding

Terug naar “Kletshoek”