Interieur is inderdaad een stuk netter zo!
DEnk dat het nog wel gaat meevallen!kimi100 schreef:Ziet er helemaal niet slecht uit, zeker niet met deze wielen er onder! Ben alleen bang dat je deze een stuk minder in de praktijk gaat zienHet interieur is inderdaad een stuk vooruit gegaan, het ziet er een stuk hoogwaardiger uit.
Volgens mij bedoelde kimi meer dat je de 3 deurs minder vaak zal zien of niet?BMX schreef:DEnk dat het nog wel gaat meevallen!kimi100 schreef:Ziet er helemaal niet slecht uit, zeker niet met deze wielen er onder! Ben alleen bang dat je deze een stuk minder in de praktijk gaat zienHet interieur is inderdaad een stuk vooruit gegaan, het ziet er een stuk hoogwaardiger uit.
Er rijden nu ook genoeg FR rond! En dit is natuurlijk ook nog niet de snelste versie, er komt zeker nog wel een Cupra met een 2.0TFSI!
Althans.. gok ik/neem ik aan..
En als deze net zo snel in waarde dalen als de huidige generatie dan rij ik er 1 over 5jaar
Of miss een Exeo.. ook niet verkeerd!
Volgens mij is FR tegenwoordig niet meer dan een pakketje wat je ook op de lichtst gemotoriseerde versies kunt krijgen. Net als Audi S line.BMX schreef:DEnk dat het nog wel gaat meevallen!
Er rijden nu ook genoeg FR rond! En dit is natuurlijk ook nog niet de snelste versie, er komt zeker nog wel een Cupra met een 2.0TFSI!
Het wordt idd allemaal een beetje verbasterd dat sportieve gebeure..frankie schreef:Volgens mij is FR tegenwoordig niet meer dan een pakketje wat je ook op de lichtst gemotoriseerde versies kunt krijgen. Net als Audi S line.BMX schreef:DEnk dat het nog wel gaat meevallen!
Ja bij de vorige Leon's was FR echt een type aanduiding. Zeg maar gelijk aan GTI. Maar bij de huidige dus niet meer. Je kunt een Ibiza tegenwoordig met elke motor als FR bestellen.BMX schreef:Het wordt idd allemaal een beetje verbasterd dat sportieve gebeure..frankie schreef:Volgens mij is FR tegenwoordig niet meer dan een pakketje wat je ook op de lichtst gemotoriseerde versies kunt krijgen. Net als Audi S line.BMX schreef:DEnk dat het nog wel gaat meevallen!
Gister dacht ik in een heeeeele dikke 1-serie te stappen..... ik kwam van een hele koude kermis thuis!
Zonde dat soort dingen
Maar toen ik nog op autojacht was, waren de meeste FRs met een 2.0TFSI onder de kap..
Dus nu is het wachten tot de cupra!
Onze sponsors