vorige week een weekje verlof genomen om de gevel eens aan te pakken. alle ramen uitgebroken en de gevel wat opgemetst en nieuwe dorpels gelegd. Nieuwe ramen zijn ze gisteren komen opmeten en zijn reeds besteld, plaatsing is voor eind juni
Met het mooie weer er ook eens van geprofiteerd om de tuin eens onder handen te nemen, alles volledig omgeploegd en volgende week alles frezen en opnieuw inzaaien.
OUDE GEVEL
NIEUWE GEVEL
OUDE ACHTERTUIN
OMGEPLOEGDE ACHTERTUIN
OUDE TUIN
OMGEPLOEGDE TUIN
dat kan je wel zeggen marcel, was redelijk op het einde van mijn krachten zondag. 12u per dag voortdoen om alles klaar te krijgen voor ze de ramen kwamen opmeten.
dick, wanneer komt ge nog ene drinken vent in zelzate?
Waarom maak je je ramen kleiner? Speciale inrichting in gedachten?
Ik heb trouwens ook nog een tuin die omgeploegd moet worden, je bent welkom als je volgend weekend je energie kwijt wil! (En als het dan niet past mag het later ook hoor)
:-)
ramen worden kleiner zodat er in de living een hoekzetel kan staan tegen de muur, heb nooit verstaan waarom mensen altijd ramen tot op de grond willen langs alle muren, waar kan je dan in godsnaam je kasten en meubels kwijt?
Voor de tuin zal ik je moeten teleurstellen, is iets wat ik haat om te doen en dus ook laat uitvoeren door een derde persoon die er het materiaal voor heeft, ik help enkel mee met de wortels te verwijderen