Spot de MINI

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 feb 2011, 15:29

x2 :D
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 feb 2011, 00:37

op het forum.... :wink:
Clubmenneke schreef:Afbeelding
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 feb 2011, 13:38

:lol: hij's leuk :P
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 feb 2011, 23:03

Daar zijn er weer twee :wink:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 feb 2011, 23:15

Eerste klopt niet helemaal (maar is wel warm :wink:), tweede klopt helemaal niet. :mrgreen:
Afbeelding
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 feb 2011, 23:26

Dat is moeilijk te zien (en op de andere foto's die ik ervan heb gezien ook), maar volgens mij is dat geen auto die je daar in de weerspiegeling ziet. :wink: Het is in ieder geval niet wat ik bedoelde, er is echt ergens anders op deze foto een MINI te zien (hij is wel erg lastig moet ik toegeven). :mrgreen:
Afbeelding
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 feb 2011, 03:50

Damn Ivo, dit is wel lastig zeg..... :lol: Waar ben ik aan begonnen?? :mrgreen: Ik kan toch niet slapen dus ben er ff voor gaan zitten, komtie... :D

Mercedes....(is te doen als je heeeel goed kijkt ;)) in de weerspiegeling zie ik op het achterscherm, onder de tankdop, de typische chrome beltline van een MINI en net achter de deur een knipper en een velg waarvan ik in eerste instantie denk dat het een R108 Multispoke is...(r112 kan ook) iig veel spaken... of zijn het wieldoppen??
Daarnaast is het een gen.2 MINI, een Clubman om preciezer te zijn, zie de typische achterpanelen in contrasterende kleur, net onder het achterlicht van de Mercedes... Ik denk eentje met silveren achterstijlen (en dak?).. Iig lichttgekleurde achterstijlen :P

Dan die Bentley...(indd niet te doen :P)
Na 60003020304x kijken kan ik alleen maar denken dat het moet zitten in;
OF dat ene ieniemini stukje van een auto dat naast die TT staat... dat zou theoretisch een MINI kunnen zijn... een zwarte? :roll: :lol:
OF (en aangezien Ivo wel van de reflectie-spot-de-MINI-plaatjes is denk ik dat dat het is :lol:)
in de reflectie van de achterportier....Ik zie daar iig een rode Porsche cabrio....boxter? En ik denk dat daarachter een MINI staat, die kun je dan zien in de reflectie, naast de kap van die Porsche... lastig uit te leggen :P In feite moet ie dan achter (of naast) die Porsche staan?

Edit: is het een cabbie? Dat zou dan de enige logische vorm van de lijnen (de kap) kunnen zijn die ik kan verklaren.. zelfs een countryman valt af :P

En toen bleek dat er geen MINI te spotten viel en bovenstaande een lulverhaal is :mrgreen: :mrgreen:

@Nielz... waar bedoel je? Naast die Tt?
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 feb 2011, 09:00

Sven gaat door voor de wasmachine! :yeah

Eerste klopt helemaal: een zwarte Cooper Clubman met zilver dak en R112's. 8)

Afbeelding

De tweede was inderdaad de zwarte MINI Cabrio (:icon_top:) die rechts naast de TT geparkeerd staat. :P Volgens mij is er ook wel een heel klein stukje daarvan in de reflectie van de Bentley, inderdaad bij die rode Boxster, maar dat had ik eerlijk gezegd zelf nog niet eens gezien. :wink: Ik bedoelde dat hele kleine stukje van de achterkant naast de TT.

Afbeelding

Sorry als ik je te lang uit je slaap heb gehouden, Sven :P
Afbeelding
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 feb 2011, 13:02

Yeah!!! :yeah
Deze waren wel lastig hoor... zo goed let ik nou ook weer niet op of er een MINI op een foto staat.. echt zoekwerk :mrgreen:

@Nielz
Jah daar kon ik weinig soeps van maken... Misschien een BMW X5/X6 met van die treeplanken ;)

Ik ben nu trouwens wel benieuwd naar die auto naast de TT..Wat is dat?? Aston Martin Rapide??
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator

24 feb 2011, 18:20

En weer 1-tje.... Succes! :D

Afbeelding
Marcel Always Open
Cabrio-King

24 feb 2011, 20:39

Nog nooit zo intensief naar een taxi (mercedes) zitten loeren.... maar ik zie het echt niet.
De lat ligt hier veel te hoog, plaatsen jullie wel foto's waar echte mini's op staan :lol: :lol: :lol:
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"

Terug naar “Kletshoek”