Alledrie de jarigen van vandaag, Paintedblack, Cooperels en Blackmamba, van harte gefeliciteerd!
Hiep Hiep Hoeraaaa!
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Gefeliciteerd. Wow, een drietal vandaag.
Allemaal gefeliciteerd
Een fijne
dag
gr. PC
Een fijne
gr. PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- Arjan
- Volledig MINI minded!

Bericht
M&M's vieren vandaag feest!!
De enigste autoliefhebber met een KiKa-sticker op de BMW viert vandaag de overgang naar een nieuw levensjaar
We nemen er zondag wel eentje
Marcel de Rijke natuurlijk ook van harte gefeliciteerd!
Fijne dag heren!!
De enigste autoliefhebber met een KiKa-sticker op de BMW viert vandaag de overgang naar een nieuw levensjaar
Marcel de Rijke natuurlijk ook van harte gefeliciteerd!
Fijne dag heren!!
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
Dank u Dank u,
dat van die sticker is het laatste woord nog niet over gesproken. Ik er mee rondrijden en de organisator heeft er zelfs niet 1 op zijn auto !

dat van die sticker is het laatste woord nog niet over gesproken. Ik er mee rondrijden en de organisator heeft er zelfs niet 1 op zijn auto !
- Arjan
- Volledig MINI minded!

Bericht
@ 320d touring: ik heb niet eens snelheid in de skoda...dus heeft een sticker op de achterrijd geen nut....kan toch geen MINI bijhouden
Maar...daarom de MINI dubbelbestickerd
enne.....wanneer krijg je een schuifpui in jullie toekomstige MINI? ik zie op je avatar nog een wit dakkie....die schuifpui niet eens cadeau gekregen van Turbootje?
Maar...daarom de MINI dubbelbestickerd
enne.....wanneer krijg je een schuifpui in jullie toekomstige MINI? ik zie op je avatar nog een wit dakkie....die schuifpui niet eens cadeau gekregen van Turbootje?
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Onze sponsors