Jurgen schreef:Nu ja, door de zwarte voeg steekt de steen nog veel af he, er komt een voeg in dat bijna dezelfde kleur heeft als de steen. En dit is geen wijk hoormaus105 schreef:het zou niet echt mijn kleur steentje wezen.wel een mooie wijk zo te zien. Dit is gewoon een straatje. Met zowat de langste straatnaam vrees ik
. Nederokkerzeelsesteenweg, ja het is geen pretje als de mensen mijn adres vragen hoor. Eerst die straat, dan het dorp
Man
Het kan enkel in België, enkel in BelgiëPretty Cooper schreef:Jurgen schreef:Nu ja, door de zwarte voeg steekt de steen nog veel af he, er komt een voeg in dat bijna dezelfde kleur heeft als de steen. En dit is geen wijk hoormaus105 schreef:het zou niet echt mijn kleur steentje wezen.wel een mooie wijk zo te zien. Dit is gewoon een straatje. Met zowat de langste straatnaam vrees ik
. Nederokkerzeelsesteenweg, ja het is geen pretje als de mensen mijn adres vragen hoor. Eerst die straat, dan het dorp
Man
Ik dacht eerst dat je me laatst voor de gek hield. Zou een een leuke sesamstraat-straatnaam zijn![]()
Kleur steen hebben wij ook
Onze sponsors