GoPro Tips and tricks topic

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: GoPro Tips and tricks topic

02 jul 2014, 00:20

https://www.priceattack.nl/Webshop/0/da ... rettyPhoto

Afbeelding

"Dagaanbieding: GoPro 21-delige accessoire kit

Iedere GoPro-eigenaar weet het, je hebt nooit genoeg plakkertjes en mounts! Daarom deze 21-delige accessoire kit voor GoPro Hero 2 en 3.

De set bestaat uit 5 voetjes (curved en flat) met bijbehorende 3M tape, een fiets-stuur statief, een helm mount, enkele montageschroeven en een Velcro belt voor de afstandbedieding. "
Afbeelding
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

12 jul 2014, 18:00

Leuk hoor, zo'n GoPro winnen. Geef gelijk weer een godsvermogen uit aan accessoires :mrgreen:

Afbeelding
Afbeelding

Pole mount, Suction cup, Head strap & Quickclip, geheugenkaartjes, extra batterij en dubbele lader.

De Suction cup mag met Rob mee op vakantie, die gebruik ik nu toch even niet.

Ik ga een huttentocht wandelen in de Alpen binnenkort. Daarvoor gaat de pole mount op m'n wandelstok, voor de selfies. En de Quickclip op de banden van m'n rugtas.
Afbeelding
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Afbeelding

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
BurnoutBram
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 jul 2014, 10:20

Ik heb enkel de suction cup van Gopro gekocht. Poles en batterijen haal ik wel van dealextreme. Scheelt aardig in euro's!
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 jul 2014, 15:06

Ik heb ook een hoop via DX, alleen laatste keer was niet zo'n succes. Een skeleton behuizing, maar de clip om hem mee dicht te maken was na 2x gebroken.

Ik heb nu ook een suction cup van Fat Gecko. Vergelijkbaar met de GoPro suction cup, maar die van Fat Gecko kan 360 graden draaien, dus nog wat praktischer.
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 aug 2014, 22:28

Ik heb mijn bestelling bij DX maar eens geclaimd. Geen succes qua kwaliteit dit keer, duurde ook verrekte lang dit keer.

Voor de liefhebber.. Scandisk Mirco sd extreme 32 gb (2 stuks) voor €38 incl verzenden.. :icon_top:

Duopack SanDisk Extreme 32GB Class 10 microSDHC Ibood
Afbeelding
Manick
Sponsor

01 aug 2014, 23:12

Raymond schreef:Ik heb mijn bestelling bij DX maar eens geclaimd. Geen succes qua kwaliteit dit keer, duurde ook verrekte lang dit keer.

Voor de liefhebber.. Scandisk Mirco sd extreme 32 gb (2 stuks) voor €38 incl verzenden.. :icon_top:

Duopack SanDisk Extreme 32GB Class 10 microSDHC Ibood

PB
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

02 aug 2014, 10:06

Ik moet na de vakantie ook ff bij DX een claim maken. De 12 volt splitter begaf het op de heenweg naar Frankrijk.
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 aug 2014, 22:33

Ik vond zeven weken wachten gewoon iets te lang en de service erg slecht. Ik wilde een deel van de bestelling annuleren, na vier weken nog niet verzonden, maar opeens hadden ze het op voorraad en was het al onderweg. Dus annuleren kon helaas niet was de boodschap, de t&t code werkte alleen niet voor drie weken... Hun reactie is altijd dezelfde, namelijk veel geduld hebben en het komt goed. En je kan altijd contact opnemen als het een week later niet binnen is, waarop je een week later dezelfde reactie krijgt. En als je het dan heb.. is het flut. Dit keer was het duidelijk geen succes.

Uiteindelijk (9wkn) ligt alles hier in de kast en kreeg een donatie van PayPal

Karma is your friend
Afbeelding
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 aug 2014, 15:04

Ow, dus Dealextreme is dus niet super.... ??
Had me net bedacht daar wat spulletjes te kopen voor die paar centen.... Misschien eerst een andere aanbieder zoeken dan..

Ik heb vorige week eindelijk zo'n stok besteld. Laatst al bij de Mediamarkt geïnformeerd... De ene verkoper had geen idee waarover ik het had en bij het andere filiaal zijn ze niet aan te slepen. :s
De Xsories was uitverkocht, een ander merk was een tientje goedkoper maar volgens de verkoper exact hetzelfde. (ook de 95 cm was uitverkocht).
Via markplaats op mijn-gadgets.nl eentje gevonden voor 11 euro, inclusief zo'n tripod mount, die er op het plaatje ook zo uitziet, we zullen zien.... Voor 11 euro tov van 40 wil ik de gok wel een keertje wagen ;)
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 aug 2014, 15:29

Nou, het is vaak geen super kwaliteit en je moet er erg lang op wachten ( elektronische producten). Dit zal niet lang op zich laten wachten.
Afbeelding
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 aug 2014, 16:49

ik heb die stok niet daar besteld, maar zat te denken om daar binnenkort te gaan bestellen...
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 aug 2014, 18:48

Afbeelding

Dit soort zaken kwam ik tegen..

Naast de slechte service verhaal.
Je betaald veelal een erg lage prijs, dus dat compenseert wel wat natuurlijk. Dus je kunt het proberen.
Afbeelding
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 aug 2014, 18:16

Geen electronische meuk bestellen dus... maar lens beschermkapjes, headstrap, bicycle-mount etc... ??

Is dat verstandig om te bestellen daar?
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 aug 2014, 18:20

Je kan alles bestellen, ik hoor niet heel veel mensen die eenzelfde ervaring hebben. Waarschuwing is alleen dat je lang moet wachten en je daarvoor even moet vergelijken qua prijs of dat de moeite is. Kans dat de kwaliteit tegenvalt is idd wel aanwezig. Mooi motto voor dit: Irriteer je niet, verbaas je slechts.
Afbeelding
WimS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 aug 2014, 17:24

OMG net ff bezig geweest met me gopro en die steun voor op je auto , valt dat stink ding eraf :(
Gelukkig gopro nog helemaal in orde maar de behuizing is aan stukken die steun trouwens ook :(
Iemand enig idee waar ik op zeer korte termijn een nieuwe behuizing kan halen ik ga dinsdag namelijk op vakantie :P

Terug naar “Kletshoek”