Heb een standaard S. Valt weinig eer te behalen. Neem aan dat er zo'n 170 pk inzit. Heb m namelijk ook weer niet heel erg actief en ruig ingereden. Hij is dus niet volledig wakker denk ik. Maar wie weet is het leuk idd. Ik hou het in mn achterhoofd.
Gr,
PP
Stoplichtsprintjes! Jij versus ......?!
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD
De mijne moet ook nog steeds een bankje berijden...Hans schreef:Dan moet je de volgende keer ook de bank bij Beek![]()
Rollenbanktestdag part 3
iDD
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welliswaar geen stoplichtsprintje, maar een plakkende Seat Leon.
Mijn favoriete dijkje waar ik met dit soort weer nog wel eens te vinden ben werd vandaag nog eens extra leuk gemaakt door een of andere snelle Seat Leon.
Aan het bochtenwerk en bijhouden te zien kende hij de omgeving aardig goed en wist hij precies waar je uit moet kijken. Ik schat dat hij ook een tikkeltje meer pktjes onder de kap had dan ik, want op de rechte stukken reed hij vrij easy naar me toe.
Was in ieder geval weer eens lekker scheuren met iemand achter me aan!
Uiteraard nog even m'n duim opgestoken, maar had niet het idee dat hij het zag. 
Kortom: Keihard geburned door een Seat!
Mijn favoriete dijkje waar ik met dit soort weer nog wel eens te vinden ben werd vandaag nog eens extra leuk gemaakt door een of andere snelle Seat Leon.

Aan het bochtenwerk en bijhouden te zien kende hij de omgeving aardig goed en wist hij precies waar je uit moet kijken. Ik schat dat hij ook een tikkeltje meer pktjes onder de kap had dan ik, want op de rechte stukken reed hij vrij easy naar me toe.

Was in ieder geval weer eens lekker scheuren met iemand achter me aan!

Kortom: Keihard geburned door een Seat!

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- iDarkDesign
- Transformer
- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik weet, dat er veel auto's veel sneller zijn dan onze Cooper.
Ook weet ik, dat er weinig auto's zijn die stilstaand meer sympathie opwekken dan de onze(n!!!).
Al helemaal, vergeleken met die Sjonnie auto's met Stehtisch en sneeuwshovel.
Stoplichtsprintjes doe ik eigenlijk zelden. Voornamelijk, vanwege reden 1).
Klaverbladen hebben echter mijn voorkeur!
Leuk, om eerst voorbij gebleeeeerd te worden door zo'n polyesterbak,
maar om die even later in de buitenbocht voorbij te kneuren.

Ook weet ik, dat er weinig auto's zijn die stilstaand meer sympathie opwekken dan de onze(n!!!).
Al helemaal, vergeleken met die Sjonnie auto's met Stehtisch en sneeuwshovel.

Stoplichtsprintjes doe ik eigenlijk zelden. Voornamelijk, vanwege reden 1).
Klaverbladen hebben echter mijn voorkeur!

Leuk, om eerst voorbij gebleeeeerd te worden door zo'n polyesterbak,
maar om die even later in de buitenbocht voorbij te kneuren.

- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Helaas, heb de hele week weer niks uitgevoerd dus moet even werken vanmiddag.CooperS-lightningblue schreef:Dan doe je dat toch?! Zolang je jezelf, je auto en vooral anderen maar heel houd!

Des - GT spirit . com
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vanmiddag ff lekker gereden over de snelweg...... en daar reed een Porsche Carrera GT toen ik van SE af kwam op de A9. Dakje open, vleugeltje omhoog!! Uh nee, ik heb niet geprobeerd hem bij te houden
Die strut voelt zo goed aan dat ik nu de bochten/klaverbladen zo lekker neem.... (ik ben al met iets heel kleins blij) Toch nog ff die bovenste erop mikken.....
Ff tussendoor welke valt aan te bevelen? Die van JCW of van een ander merk? Ik wil hem in Checkmate kleuren spuiten dus daarmee wil ik rekening houden.....
MR

Die strut voelt zo goed aan dat ik nu de bochten/klaverbladen zo lekker neem.... (ik ben al met iets heel kleins blij) Toch nog ff die bovenste erop mikken.....
Ff tussendoor welke valt aan te bevelen? Die van JCW of van een ander merk? Ik wil hem in Checkmate kleuren spuiten dus daarmee wil ik rekening houden.....
MR
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wow, dat is niet iets wat je iedere dag tegenkomt....
Doe mij maar elke dag zo'n Carrera GT voorbij blazen. In mijn oren is dat echt het mooiste geluid ooit!
Ik zou alleen onder of boven doen met struts, tenzij je van plan bent er ook een achteraan op te zetten? Anders word hij voor TE straks en krijg plotseling overstuur achteraan. Op zich niet erg, maar als je lekker bochten wil knallen zou ik je aanraden er eentje op te laten zitten. En dan boven of onder maakt niet zo gruwelijk veel uit naar mijn idee.

Ik zou alleen onder of boven doen met struts, tenzij je van plan bent er ook een achteraan op te zetten? Anders word hij voor TE straks en krijg plotseling overstuur achteraan. Op zich niet erg, maar als je lekker bochten wil knallen zou ik je aanraden er eentje op te laten zitten. En dan boven of onder maakt niet zo gruwelijk veel uit naar mijn idee.

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik heb er twee opzitten. Onder en boven beide OMP. Helemaal te gek. Lekker strak door de bochten. Geen last van plots uitbreken. (wel ff het punt opgezocht waar dat gaat gebeuren)
iDD
iDD
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
. Ik kwam vandaag een nog zeldzamere auto tegen toen ik boodschappen ging doen. Een Lotus 340R:

Dan sta je toch wel even raar te kijken als je zoiets gewoon in Ommen tegenkomt op Nederlands kenteken. Wel een verschrikkelijk stoer ding waarvan er maar 340 gebouwd zijn. Tot een stoplichtsprintje is het niet gekomen, maar ik vrees dat ik dan ook vrij weinig kans had
.
Gaaf hoorMR schreef:Vanmiddag ff lekker gereden over de snelweg...... en daar reed een Porsche Carrera GT toen ik van SE af kwam op de A9. Dakje open, vleugeltje omhoog!! Uh nee, ik heb niet geprobeerd hem bij te houden![]()
![]()

Dan sta je toch wel even raar te kijken als je zoiets gewoon in Ommen tegenkomt op Nederlands kenteken. Wel een verschrikkelijk stoer ding waarvan er maar 340 gebouwd zijn. Tot een stoplichtsprintje is het niet gekomen, maar ik vrees dat ik dan ook vrij weinig kans had

- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Toen ik gisteravond naar buiten liep reed er net een McLaren SLR voorbij, gelukkig moest ie stoppen bij het stoplicht zodoende kon ik er nog even langer van genieten
78-RG-NH
Aantal cilinders: 8
Cilinderinhoud: 5439 cm³
BPM: € 175883
Aan de Gumball 3000 doet dit jaar een McLaren 722 mee. Dus voor iedereen die zondagavond 29 april niks te doen heeft, ga even naar het Waterlooplein in Amsterdam.

78-RG-NH
Aantal cilinders: 8
Cilinderinhoud: 5439 cm³
BPM: € 175883

Aan de Gumball 3000 doet dit jaar een McLaren 722 mee. Dus voor iedereen die zondagavond 29 april niks te doen heeft, ga even naar het Waterlooplein in Amsterdam.
Laatst gewijzigd door Des op 07 apr 2007, 13:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Des - GT spirit . com
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
Onze sponsors