Forza MINI Challenge: Nurburgring Nordschleife

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 dec 2011, 17:38

Ik snap ook nog niet helemaal hoe ik me bij de New MINI club kan aansluiten. Als ik via Community, Mijn clubs en Aansluiten bij club wil zoeken naar clubs, moet ik een clubtag van maximaal 4 karakters invoeren... :?

Wat doe ik verkeerd? :O
Afbeelding
Marcel Always Open
Cabrio-King

25 dec 2011, 22:06

Dat probleem had ik dus ook. Waarschijnlijk iets in de verbinding naar de Xbox servers. Maar toen ik vanochtend als friends o.a. Bmw en Vin had toegevoegd, kon ik via hen wel deze servers vinden.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
chosenfew106
Be Mini
Be Mini

26 dec 2011, 11:10

Ivo schreef:Ik snap ook nog niet helemaal hoe ik me bij de New MINI club kan aansluiten. Als ik via Community, Mijn clubs en Aansluiten bij club wil zoeken naar clubs, moet ik een clubtag van maximaal 4 karakters invoeren... :?

Wat doe ik verkeerd? :O
Geef even aan wat je Game tag is, volgens mij moet je idd vrienden hebben binnen de club om jezelf toe te kunnen voegen.
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

26 dec 2011, 11:44

ik kon t ook niet toevoegen.. maar toen ik bij mijn clubs ging kijken was ik ineens lid en kon ik alles.. de aanvraag is dr nog wel waar ik niets mee kan :s

dus ff bij mijn clubs kijken ;)
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 dec 2011, 21:20

de club tag is MJCW weet ook niet hoe t precies werkt allemaal. Maar er zijn nu iig 5 leden in totaal.
Afbeelding

Waarom? Omdat het kan, daarom
Marcel Always Open
Cabrio-King

26 dec 2011, 22:26

Heb ren beetje gegoogled... Hoe het in forza4 werkt
Blijkbaar maak je een club aan (newminiclub) met daarbij een clubtag (Mjcw).

Om lid te worden moet je de 4-letterige Code invullen en niet de volledige clubnaam
.

Je kunt ook al iemand anders in je friends-list heben staan en dan via hem/haar lid worden van zijn club.
Lidmaatschap moet altijd eerst door de eigenaar van de clubnaam worden bevestigd (vin)
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 dec 2011, 22:33

Hmm, ik zal het straks nog even opnieuw proberen.

Mijn gamertag is trouwens IvoS86.

- Park Lane DUB = Chosenfew106
- checkeredMINI = Marcel Always Open
- mcchilling = Chill-es
- VinceJCW = vin10
- BMXNL = BMX
- Batje Nr 2 = Batje
- IvoS86 = Ivo

:rijden
Afbeelding
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 dec 2011, 23:47

O ja, nog even een vraagje: ik rijd nu gewoon met de controller en hoewel dat prima gaat, wil ik toch wel een keer een stuur erbij nemen. Wat is een fijn stuur voor de Xbox 360?
Afbeelding
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 dec 2011, 12:20

Ola, heb gister twee versies van de Mini Challenge gemaakt. Ze staan in de club garage. Een R53 en R56 versie. Misschien een leuk idee als iedereen zijn eigen versie er vanmaakt, met je naam bij de zij ruit (alla rally stijl) eigen kenteken en je eigen race nummer.

Kan ze gewoon naar je toe sturen en kun hem zelf aanpassen. Misschien leuk als we een keer gaan racen met een paar man ;)
Afbeelding

BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

28 dec 2011, 13:30

Ivo schreef:O ja, nog even een vraagje: ik rijd nu gewoon met de controller en hoewel dat prima gaat, wil ik toch wel een keer een stuur erbij nemen. Wat is een fijn stuur voor de Xbox 360?
Denk dat je dan toch aan een logitech moet gaan denken.. en dan ook een playseat ;) hahaha
Andere sturen zijn 'te gevoelig'.. de logitech sturen hebben dezelfde stuuruitslag als een echt stuur.. duss ;)
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 dec 2011, 13:56

Thanks voor de tip. :icon_top: Playseat is natuurlijk helemaal gaaf, maar dan wordt het wel weer een erg duur grapje. :O

Ik ben inmiddels ook lid van de New MINI club community en heb ook al een paar auto's in de garage geparkeerd (o.a. een BRG R53 met mijn eigen checkered daksticker en bonnet stripes 8)). Die Challenge MINI's van Batje zijn ook erg gaaf. Wel apart, R56 aerobumpers op een R53. :o Hoe maak je eigenlijk zo'n kenteken op je auto?
Afbeelding
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

28 dec 2011, 13:58

ja.. is idd ook een beetje vaag om te zien.. maar eigenlijk ook wel tof :P hahaha

kenteken is een sticker denk ik.. hoop gepriel dus :P haha
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 dec 2011, 15:08

Ola Ivo, ja k weet het. Zag dat het paste, heel appart allemaal :P

Maar kenteken is best makkelijk, maar als je wilt kan ik je wel een kenteken sturen. Dan kun je rustig kijken hoe het werkt. Heb in forza 3 ook meer dan 200 uur in de paint shop gezeten dus ik ben er nu best handig mee om dingen na te maken. Beetje een high res plaatje en laat het knutselen maar beginnen ;)

@BMX, kenteken is denk ik 15 minutjes werk, als je eenmaal weet hoe t moet. Dat wel. Ben gister denk ik een uurtje of 2-3 bezig geweest met die challenge mini.... dat dan weer wel...

Je moet er ff voor gaan zitten, maar als je eenmaal weet hoe t moet is het best grappig om te doen.
Afbeelding

BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

28 dec 2011, 15:15

Ik moet dat hele modden daar nog ontdekken :P hahaha
ik weet of heb igg ooit gehoord dat je plaatjes kan importeren enzo.. maar nooit verder uitgezocht :)

Heeft iemand trouwens een Clubman? :P
Want ik kan m ook niet online kopen :( begint die te zeiken dat ik m niet heb :(
Miss dat t via de club wel kan? :D
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 dec 2011, 15:21

Nee nog niets over gehoord, zal eens googelen zo.

Maar idd, die clubman je kunt er wel tegen racen, maar ik snap er ook geen drol van. Die ontbreekt idd nog in mijn vloot van mini's :P
Afbeelding

Terug naar “Kletshoek”