mezelf aan de lijst toegevoegdP5ycH0 schreef:Ik neem even de vrijheid om alle tags hier te verzamelen. Wel zo makkelijk met toevoegen van NewMINIclub leden.
NewMINIclub tag / PS3 tag
Shag = Shag-Meister
Bertil =
peter =
Ossie = theGRUNT-NL
JunkyXL = naam
Getzz = DJGETZZ
wheeler = whlr77
P5ycH0 = ouweRammer
pepperwhite = psfreakr
Feel free to correct/add y'r tag.
(en op verzoek haal ik je tag uit deze post weg natuurlijk)
PS3 Online, NewMINIclubbers?!
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!

Bericht
- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht
Toch maar sparen voor een PS3 inderdaad
alleen ff wachten tot SatC 2 uitkomt op bluray, dan heb ik een reden om een extra grote doos ernaast onder de kerstboom te leggen
goeie tips allemaal, thanks
alleen ff wachten tot SatC 2 uitkomt op bluray, dan heb ik een reden om een extra grote doos ernaast onder de kerstboom te leggen
goeie tips allemaal, thanks
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht
ghehehe!
"oops, verkeerde besteld.... nou, dan kopen we toch gewoon een PS3?"
ghehehe!
"oops, verkeerde besteld.... nou, dan kopen we toch gewoon een PS3?"
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- Shag
- Volledig MINI minded!

Bericht
Pre-orderen doe ik ook niet meer aan, m'n neef die dat wel altijd doet (hardleers) had zowel RDR als fifa 2011 pas na anderhalve week binnen... elke keer weer een ander excuus. Gewoon die meuk in de winkel ophalen op de dag van release en vlammen maar
oh meende dat het 30 was... 9,99 is inderdaad niks dan! Maar 's downloaden binnenkort.Ossie schreef:Enkel de zombie add-on is € 9.99, dus geen geld voor some hack & slash.Shag schreef:@ Oss: Die add-on van RDR lijkt me wel wat ja, is die 30 euro dus wel waard? lekker zombies slashen haha
Pre-orderen doe ik ook niet meer aan, m'n neef die dat wel altijd doet (hardleers) had zowel RDR als fifa 2011 pas na anderhalve week binnen... elke keer weer een ander excuus. Gewoon die meuk in de winkel ophalen op de dag van release en vlammen maar
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!

Bericht
Met de controller is racen een stuk minder leuk.
Jah, die heb ik vanmiddag ook even binnengehaald. Kon alleen nergens een optie vinden om met m'n wheel te sturen.wheeler schreef:Ik speel trouwens nu alleen Blur, leuke tussendoor racegame.
Heb vandaag ook even Need for Speed: Hot Pursuit demo gespeeld maar als fervent Burnout Paradise fan ben ik niet heel enthousiast. Te lineair besturing voelt ook traag.
Met de controller is racen een stuk minder leuk.
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik heb vanavond weer eens even op de PS3 zitten klooien en wat is het toch een flut* systeem. Traag. Vervelende downloads en daarna NOG langere instals. pffff Ben blij dat het voor mij alleen mn bluray speler is en voor af en toe een spelletje. Voor dagelijks gamen lekker Xbox360!
iDD
iDD
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!

Bericht
Maak anders ff een xbox draadje aan, dan bijt het elkaar niet.
Laten we het gezellig houden hier.
Have fun met je xbox !
LOL.... Voor jou flut, voor ons fun.iDarkDesign schreef:Ik heb vanavond weer eens even op de PS3 zitten klooien en wat is het toch een flut* systeem. Traag. Vervelende downloads en daarna NOG langere instals. pffff Ben blij dat het voor mij alleen mn bluray speler is en voor af en toe een spelletje. Voor dagelijks gamen lekker Xbox360!
iDD
Maak anders ff een xbox draadje aan, dan bijt het elkaar niet.
Laten we het gezellig houden hier.
Have fun met je xbox !
Onze sponsors